snackkomkommer

  • Miepje

    Hoi Allemaal!

    Vorig jaar had ik snackkomkommer besteld bij easyplant, dit is erg goed bevallen. Erg veel en erg smakelijke komkommertjes! Nu heb ik ze dit jaar ook weer bij diezelfde frima (nu zonder naam anders wordt het wel erg veel reclame :D) besteld omdat ik ze eigenlijk verder nergens nog ben tegengekomen….

    Iemand die weet waar je ze eventueel ook zou kunnen kopen??

    *D Miepje

  • margreet

    Nee geen idee.Ik denk dat ze die daar alleen maar leveren. Maar ik had vorig jaar de gewone komkommers besteld, de ge-ente.Tjonge jonge wat een komkommers heb ik er af gehaald, iedereen op mijn werk en in de buurt heeft ervan kunnen mee genieten.

    Goed spul leveren ze daar.

  • Olga

    In ieder geval kun je de zaden bestellen bij Vreeken.

    (code 130500) dus je leest dat ik ‘m nu ook aan het zaaien ben. Helaas te weinig zaadjes om te kunnen delen. Je kan nog ’m nog tot in juni zaaien!

    Olga

  • paula

    Heb je die in de kas gekweekt? Ik zou hem ook wel willen hebben maar heb geen kas, vandaar.

    Paula

  • Miepje

    Ja in kas, en een aanrader hoor!!

    Heb 'm inmiddels nog wel gevonden hier: http://www.snacker.nl/ maar dus niet bij mij in de buurt en er staan ook geen prijzen bij dus??

    Toch bedankt!

    *D Miepje

  • Mel.

    Hallo allemaal ik heb vanmiddag een Snacker-plant gekocht bij HET groene warenhuis, was in de aanbieding. Ik heb hem buiten in de vole grond gezet met een lange dikke stok erachter….ik ben heel benieuwd hoor!

  • groentje

    hoi ik heb er toevallig vorige week 1 gekocht bij AH

    hoe groot moet die snackkomkommer worden.

    Er hangen er nu al een paar redelijke aan. Ze staan in een pot, maar ik denk dat ie dan in de volle grond moet of in een terraspot. Maar dan wel op een zonnige plek.

  • robert

    de duitse aldi (sud in nordrhein westfalen) verkoopt ze jaarrond. ook in nederland komen ze in het voorjaar in het assortiment.

  • dean

    ja in de avea kan je zaadjes vinden van snackkomkomer grt

  • karin

    Ik heb net een plant gekocht bij de ah. Nu is mijn vraag tot wannneer blijven ze vruchten geven? Er zitten nu alleen nog maar bloemetjes aan, ik ben dus heel benieuwd!

    gr. Karin