Tuinprogramma's op tv?

  • n

    Ja heerlijk en dan die grijns erbij!

    Het laatste jaar ben ik eigenlijk een beetje afgehaakt van GW. Heel veel tips en wetenswaardigheden zijn in de loop van de jaren al voorbij gekomen dus daar zit je niet meer voor op ‘t puntje van de stoel. Maar een kijkje in een mooie tuin is nooit weg. Da’s heel inspirerend. De engelsen kunnen als geen ander borders samenstellen.

    Zal volgende maand weer eens een poging wagen.

    Nina

  • Carol

    Wat mij opvalt aan dit programma is dat Rob Verlinden en zijn team, alleen die tuinen opknapt waar kapitaal krachtigen wonen ik heb nog geen enkele keer gezien dat zijn team ergens de tuin/huiskamer bij gezinnen die minder hebben op knapt ( of heb ik mij hier danig in vergist, indien zo dan trek ik hierbij mijn commentaar terug.)

  • Maryetta

    Gardener's World bestaat sinds januari 1968 en er is een reden waarom de tv-show tot dit jaar heeft overleefd. Dit favoriete tuin-tv-programma aller tijden heeft manieren gevonden om relevant te blijven. Het faalt nooit om te zoeken naar nieuwe onderwerpen en frissere bijdragers, hoewel Monty Don de belangrijkste gastheer blijft.

  • lionel

    Bedankt, dit is een geweldige keuze voor mij!