Stil

  • moosje

    Wat is het de laatste tijd toch stil hier……

  • Hinke

    Of er is iets met de fora van startpagina? Gisteravond kreeg ik een foutmeldig en nu is het heel traag. En verder even niet zo veel te melden, de tuin redt zich nog wel, moet nog een haag snoeien, ik heb vorige week buxus verwijderd en ik ben aan het bedenken of ik er iets voor in de plaats zet of het gras gewoon doortrek. Maar ik denk dat ik er iets van geraniums neer zet uit eigen tuin, daar moet ik toch uitdunnen maar daar is het nu veel te heet voor. :mex: 

    Hinke ww
  • moosje

    Ik ben van de week gevallen voor de roos rugosa, wat een mooie bloemen en ook zon lekkere rozengeur. Ook ben ik naar de kijktuinen in Nunspeet geweest, dat is best mooi, alleen niet zo groot. Heb daar een sisyrichium striatum gezien, die vond ik erg mooi, en ben nu opzoek naar een adres in de buurt die ze verkopen. Tot nog toe geen geluk……

  • loes

    ik ben er nog hoor !   ná alle andere verplichtingen, ben ik druk bezig om hier de buitenboel weer tiptop te krijgen.     vandaag nog  wat rondslingerden potplanten een   vast plekje geven en dan kunnen de tegels achter de schuur schoongespoten worden.      gelijk even de schuurwand daar een sopje geven en dan kan ik relaxen.  ga dan snel eens een rondje maken met het fototoestel en hier wat plaatsen.

    geniet van de warme dagen, want we hebben er lang genoeg op moeten wachten.