foto's

  • Hinke

    Eigenlijk was er gister te veel zon voor goede foto's maar soms zit er dan toch wel een leuke tussen. Ik maak elke maand een aantal keren foto's van de dan bloeiende planten in mijn tuin, als een soort archief sla ik die op. Dus het is voor mij  niet echt belangrijk of de foto's perfect zijn maar het gaat mij er vooral om, om te zien hoe de tuin verandert en het verschil per jaar wanneer iets bloeit.

    Als ik er aan denk zal ik nog eens een overzichtfoto maken van mijn tuin en bijvoorbeeld die van 10 jaar geleden erbij zetten, dat is een wereld van verschil :D 

     

    Hinke ww
  • anneke im

    Dat ziet er gezellig uit Hinke , mooie foto,s . De tuin bij jullie staat er mooi  bij.

    Ik geniet hier ook van de tuin dank zij mijn tuinhulp.Piet echtegenoot en mantelzorger

    Ik besef dat ik een  gelukkig mens ben .met zo,n echtgenoot.

     

  • anneke im

    Paula OT

    Ik heb hem nog steeds niet .de stad Rotterdam werkt erg traag .Gisteren zijn ze weer geweest nu om de definitieve bevestiging te laten ondertekenen . Er waren problemen waar wij het niet mee ens waren . Nu hopelijk binnen korte tijd komt die dan in het echie . Het gaat over zoveel schijven en als het van de een naar de andere afdeling gaat komt het steeds onderaan te liggen .Nu zaten ze weer te zeuren  voor vervoer  met het busje .ik kan een een paar stappen lopen .

     nu moet de de verzekering dat maar vergoeden het busje .en die zeggen weer daar zijn wij niet voor .u moet naar de gemeente en zo ga je maar door 5 maanden  wordt het volgende week dat ik thuis ben  . nou is het pas definitef rond alleen moeten ze beiden instanties de opdracht geven .Het is net een soap.

  • Hinke

    Dank je Anneke en Paula.

    Wat vervelend Annke dat het zo lang duurt. Soms wordt je met dat soort zaken van kastje naar muur gestuurd. Ik moet wel eens iets regelen voor mijn moeder (89 jaar), dan moet ik hier zijn dan weer daar maar de aanhouder wint!!

    En goed van je dat je een scootmobiel neemt/krijgt. Sinds een paar jaar kan mijn moeder niet meer fietsen (nieuwe knie en heup) maar een scootmobiel durft ze niet meer.

    En fijn dat Piet je zo goed helpt ook met de tuin. mijn moeder geniet ook nog zo van haar tuin maar kan zelf niet alles meer doen. Helaas kan ik dat er ook niet allemaal bij doen (ik heb zelf al 2 tuinen) maar een buurman maait ondertussen gras een broer van mij snoeit de hagen en ik help af en toe met onkruid plukken en nieuwe plantjes planten. Zo kan ze er toch nog fijn van genieten.

    Hinke ww
  • Hinke

    Dank je Kuuk. De vijfde is een sieruitje, is net onkruid want komt overal op maar is ook gemakkelijk weg te halen. Ik vind ze wel grappig :)  En bij mij komt de papaver ook maar weinig terug. Ik had een hele mooie paarse  maar die is ook al weer verdwenen. Zal deze roze als het zaad rijp is meteen weer uitstrooien.

    Hinke ww