kniphofia

  • martine53

    ze doen het geweldig dit jaar, meer dan 40 bloemen op het moment! 

    martine53

  • anneke im

    Bij jouw staan ze er mooi bij Martine heb jij geen last van het blad.?

    Het komt bij jouw mooier uit door een grotere border.en tuin.

    Ik heb ze er Vrijdag uit laten halen nam zoveel plaats in en ze waren uit gebloeid bij ons.Wij hadden er 6 bloemen in .Piet vond ze ook te hoog worden .en van die grote bladeren die wel leken op die van de sieruien die dan gingen hangen over andere planten heen .Ze stonden in de voortuin tegen het hekje aan ,van de scheiding met de  buuf .

    Heerlijk genieten van het weer.

     

  • martine53

    ja het blad is wat overvloedig inderdaad, maar ik heb wel redelijk de ruimte en ben zo gek op ze dat ik de nadelen accepteer. ;) Wat een heerlijke dag he? Hoe gaat het met de scootmobiel, raak je er al wat ‘thuis’in ? 

    martine53

  • anneke im

    Ja dat lukt best, ga heerlijk rond en in de parken van Schiebroek en het lage bergse bos.  Kom tijd te kort,.alles gaat heel langzaam dus vergt veel tijd.Er zijn ook nog kleinkinderen wezen logeren wat ook heerlijk tijd verdrijf geeft .Nu zijn ze de zoons op vacantie en de dochters zijn weer thuis met hun gezinnen . dus die houden moeder en vader in de gaten. Dinsdag over 5 weken mag ik bij de orthopeed komen en word er foto,s  gemaakt. Hoor meteen de uitslag of ik nog geholpen kan worden .Dan is het op 2 dagen na een jaar geleden .Gisteren zat ik in de rolstoel, de voortuin te spuiten, de slang kwam van  achteren met  mij mee . Je word vindingrijk om zo iets te doen .Slang hangt bij de voordeur. Piet moest bij de overburen ook spuiten dus heb ik onze voortuin  gedaan .De stoel ging mooi over het loop pad. Ben al blij dat ik ik zelf ook wat kan doen al gaat het niet vlug.groetjes Anneke..

  • martine53

    dat klinkt goed Anneke, dan heb je weer wat onafhankelijkheid verovert! Je leert er steeds beter mee omgaan op deze manier. Fijne dag vandaag!

    martine53

  • Hinke

    Prachtig Martine, zo te zien hebben die wel wat ruimte nodig.

    En Anneke fijn dat je er weer op uit kunt en ook weer wat kan helpen in de tuin.

    Hinke ww
  • martine53

    ja, klopt, maar in het late voorjaar haal ik altijd veel oud en lelijk geworden blad weg en dat scheelt een hoop!

    martine53