zoeken in het oude prikbord

  • Hinke

    Wisten jullie dat je op dit forum met de zoekfunctie nog in de oude prikbord gegevens kunt zoeken? En mogelijk als je er op reageert dat dan de oude berichten hier verschijnen? Tenminste het was me op een ander forum al een paar keer opgevallen dat hele oude berichten opeens weer opduiken. En als je hier dus zoekt met een naam van eerdere prikkers of bijvoorbeeld zoiets als tuindag, dan vind je alle oude berichten.

    Misschien is dit hier al eerder gemeld en breng ik oud nieuws :D maar het viel me laatst pas op.

    Hinke ww
  • loes

    nee Hinke, dit is voor mij ook nieuw.   zeker onlangs gebeurd toen het oude prikbord zelf verdwenen is.   ik zocht nog regelmatig naar info en zou het erg vinden als al deze kennis verloren zou gaan.

    er wordt dus duidelijk nog gewerkt aan het verbeteren van het forum - dank daarvoor

  • anneke im

    Marcel had beloofd dat hij het bij Sanoma zal aankaarten dat dit terug moest komen.voor ons. kijk naar oudere discussie van Marcel

  • loes

    anneke, je kon tot voor kort gewoon nog op het oude prikbord de zoekfunctie gebruiken.     met dat dié verdween, heeft startpagina de functie bij het nieuwe forum gehangen. en zo blijft al de oude info toeganklijk.     ik gebruik het best nog regelmatig, dus ben blij