wintertijd

  • loes

    toch fijn dat het wat eerder licht werd, vanmorgen.      en dan die stralend blauwe lucht  :)      als dat een voorbode is van de komende winter ……

    gelukkig dat niemand het weet of kan voorspellen.    we moeten gewoon afwachten wat het wordt, maar wij tuinliefhebbers proberen altijd op het ergst voorbereid te zijn.     ná de koffie is het zonnetje al een beetje in de achtertuin en doe ik mijn tuinschoenen aan !

    fijne zondag voor allen.

  • anneke im

    Hier mooi weer Piet komt net uit de tuin alles klaar gezet om even een rondje parken en bos te gaan. Bomen staan zo mooi in kleur elke dag doen wij wel een rondje en je ziet haast geen mensen hier zeker vanwege de herfstvakantie.

    Piet loopt steeds het tuintje na dus veel is er niet te doen, de bollen staan in potten en tezijne tijd op de plaatsen waar ze in het zicht komen te staan .zaadjes besteld bij Vreken maar nog niet binnen .

    fijne zondag :) |.| .

  • martine53

    Hoelang? Hoezo? Is al eeuwen en eeuwen een prachtig land en zal nog wel eeuwen en eeuwen zo blijven hoop ik, zolang we tenminste niet onder water lopen door de klimaatverandering; zal ik toch nog als vluchteling in Drente terecht komen als Rotterdan onderloopt:( Hopelijk mag ik daar dan blijven….

    martine53