wat er nog bloeit

  • loes

    wat is het nog even genieten met dit heerlijke weer.      en er staat nog best veel te bloeien.     andere planten beginnen aan een tweede adem.

  • loes

  • anneke im

    Mooi Loes . Hier ook maar ik kom niet toe aan foto,s maken de arabella staat weer volop te bloeien en

    de roos Zéherine Drouhin ook die Piet heb terug had moeten snoeien van wege de storm van een paar weken geleden toen het hekwerk kapot was gegaan , Zijn vanmorgen na de koffie nog even door de ackerdijkseplassen tussen Rotterdam en delft geweest samen heerlijk buiten . Nu heb ik even administratie gedaan .en moet ik nog wat strijken.fijne dag verder..

    Post is bewerkt op okt 27, 2015, 2:49 p.m. door anneke im

  • loes

    ik kom net even binnen voor wat drinken.    wat een weertje.      werk mijn takenlijstje af want als het weer nu omslaat heb ik geen zin meer.     maar mocht het redelijk zacht en droog weer blijven, dan wil ik nog een stukje bestrating onder handen nemen.   

    fijn dat jullie dan toch nog zo genieten van de scootmobiel.    toch een stuk gezelliger ook voor piet,dat jullie samen op pad kunnen, zonder dat hij je moet voortduwen  !!     zo te horen heb je het nu aardig onder de knie.

    fijne middag verder.

  • martine53

    Veel plezier dames! Mooie foto's Loes!

    martine53