De beste wensen

  • moosje

    En zo zijn we weer een jaartje verder. Ik wil iedereen op dit prikbord het beste wensen voor het komende jaar, en dat het maar weer een mooi tuinjaar mag worden!

    Groeten, monique

  • martine53

    Dank je wel; jij ook de beste wensen voor 2016!

     

    martine53

  • Hinke

    Dank je Moosje. Ook van mij voor iedereen de beste wensen. Als ik er aan denk zal ik morgen wat foto's plaatsen van de ijzel.

    Hinke ww
  • anneke im

    Het mag nog net .

    Allemaal een goed 2016

    Hier is de lente in de tuin en ook een beetje winters met dorre bladeren die ik laat liggen

    Zaterdag komen mensen kijken om de geselcteerde tuintjes proberen mee te laten doen met verborgen tuinen in Rotterdam half Juni.

    De drie buurtjes naast elkaar 30/32/34/.op gegeven door Havensteder woning corperatie  om schiebroek meer te promoten vooral de tuinen niet alleen met schuttngen en tegels te maken vroeger was schiebroek een oase aan groene tuintjes .

    In dit woon gebied  hebben ze van alle straten een selectie gemaakt .dus afwachten maar .Ik heb al eens mee gedaan toen het de eerste keer was , georganiseerd door Trompenburg waar ik vaak kwam door groei en bloei als bestuurslid..

    fijne dag ga naar de koffie toe..

  • loes

    ook van de zuidkant van rotterdam, de beste wensen voor  2016.    gezondheid, mooi weer en veel bijzonder mooie planten/bloemen.