ijsheiligen

  • loes

    je hoort het woord tegenwoordig nog zelden vallen.      maar zowaar - vandaag is het einde van de ijsheiligen, die woensdag begon.     vorst wordt er dan wel niet voorspeld, maar een warme jas was vandaag geen overbodige luxe.    en te bedenken dat we gisteravond nog buiten zaten te eten, in roosendaal.      niets zo veranderlijk als het weer in NL :( 

  • Hinke

    En ik las dat het dit weekend kouder is dan afgelopen kerstdagen. Ik heb vandaag toch nog wel wat in de tuin gedaan, uit de wind en in de zon was het best lekker, daar zou ik met kerst waarschijnlijk toch anders over gedacht hebben :) 

    Hinke ww
  • loes

    ja, koudste 1e pinksterdag in 80 jaar - las ik zojuist.   och, weer een record.     

  • martine53

    ja, was heel frisjes en nu is het heir flink aan het regenen! :( 

    martine53

  • moosje

    Regen, wat is dat? Het lijkt hier wel een woestijn, ik blijf maar slepen met emmers water om de plantjes een beetje bij te houden. Ik wou dat er bij ons eens een goeie plensbui viel….

  • loes

    inderdaad, de korte buitjes lijken amper de grond te raken, dus aan het einde van de middag het sproeisysteem maar een poosje aangezet.    vooral onder de akebia is de grond zo droog als gort,     de wind was een stuk minder, dus was het niet onaangenaam, buiten.