OT

  • martine53

    het is me altijd nog gelukt om hier ook foto's te plaatsen: met tinypic en via het klembord: nu dus niet meer, dus ben maar uitgeweken naar facebookgroep……jammer.

    martine53

  • loes

    ga t proberen 

    geen probleem gehad

  • Hinke

    Ook ik vind het jammer dat het zo lastig is foto's hier te plaatsen, zou heel handig zijn als ik ze zo vanaf mijn computer kon uploaden. Nu moet ik ze eerst ergens op internet zetten. Eerder had ik een eigen online fotoalbum maar die werkt even niet meer. Misschien deze zomer weer, dan is het toch wat handiger.

    Maar Facebook heb ik ook geen zin in.

    Hinke ww
  • anneke im

    hier een paar foto,s vanmiddag gemaakt .

    Zaterdag en zondag hebben wij mee gedaan met verborgen tuinen.  Het was een succes  166 personen langs geweest

     twee heren kwamen uit driehuis dorpje tussen Schagen en Alkmaar . Die waren  ook bij Mike en Margriet geweest . Het kwam ter sprake heel toevallig, omdat hij zei dat hij daar woonde ! zaterdag op het eind kwamen een jong stel met een jongetje die achter ons een huis hadden gekocht .Die kwamen ook kijken . dit is het resultaat van hun bezoek

  • anneke im

    Paula bewerken gaat ook goed hoor

    dit is de nieuwe poster op onze tuindeur van zeildoek

    goetjes Anneke

  • loes

    hinke, mijn fotos zet ik op de pc met windows live photo gallery (standaard progr) en omdat ik picasa geinstalleerd heb komen ze daar ook automatisch in.     met picasa kan je makkelijk leuke dingen doen, zoals bijv de collage die ik vaak gebruik.   van hieruit klik ik fotos aan wanneer tinypic vraagt (bladeren) naar een afb.     ik vindt het helemaal niet lastig.

    anneke, leuk dat je het afgelopen weekend zo druk had.    zaterdag begon inderdaad zeer nat, maar later werd het toch een stuk beter.    gisteren viel het ook helemaal mee tov de voorspelling.     maar afgelopen nacht heeft het zeker lange tijd flink doorgeregend, want vandaag moest ik weer een hoop potten en schotels leegkieperen.     zeer wisselvallig weer, maar wel goed voor deplanten.    je ziet ze groeien.     ik had een stukje tuin helemaal leeg gemaakt en opnieuw beplant, maar het lijkt wel of de nieuwe planten daar al jaren staan.     blijkt dat geheel nieuwe aarde toch wel wonderen doet.

  • martine53

    snik, waarom lukt het mij nou toch niet meer?

     

    martine53

  • anneke im

    ga naar tinypic haal je foto op en kopieer de foto (je moet wel tuinstart pagina en tinypic open  bladbladen hebben anders kan het niet !) kopieer ze dan op de tuinprikbord .gisterenavond was het zo gebeurd .

    .

    Paula ik doe het zelfde als Loes bewerken met picasa en via  de computer gaan ze naar tinypic.van jou toch geleerd in het begin lang geleden .mijn foto,s worden ook opgeslagen tegelijk in picasa als ik ze met het toestel op de pc zet.

    Anneke

  • martine53

    ik ga het vanavond weer proberen!

    martine53

  • martine53

    martine53