OT

  • martine53

    ja! Op jouw manier is het gelukt Paula: dank je voor de uitleg! Heeft wrs inderdaad met windows 10 te maken. Nu, met heel veel moeite hierbij de klimroos'compassion'

    martine53

  • martine53

    martine53

  • loes

    super, martine !     zie dat aan jouw kant van de stad, het ook geregend heeft.    

    ik had ook problemen met het “plakken”, maar ná een paar keer proberen, luktte het toch.    

    heb sinds kort ook een nieuwe laptop met w.10, maar ben daar nog niet mee op t prikbord geweest.     mijn kleine netbook met w7  is me veel makkelijker.

    martine, ik meen te zien dat in mijn voortuintje, de caryopteris divaricata, zich rijkelijk uitgezaaid heeft.     zijn nog klein, maar ná aanraking, ruik ik onmiskenbaar de onaangename geur.      het is een zeer goed winterharde plant met eindeloos veel blauwe vlindertjes.     als ik ze uitspit, kan ik je er een plezier mee doen ?

    grts en fijn dat je nog blijft  !!!

  • martine53

    ja, geregend heeft het hier ook! Ik heb even een plaatje opgezocht van de caryopteris divaricata: wat een beauty!! Ik houd me aanbevolen:) 

    martine53

  • anneke im

    Zijn ook mooie foto, s Martine . Ik zie het weer voor me de prachtige tuin.

    groet Anneke

    .

  • Hinke

    Wat prachtige foto's allemaal. Zal dit weekend eens kijken of ik nog wat kan plaatsen.

    Hinke ww
  • martine53

    De tuin is nu wel erg moerassig geworden: zelfs het vingerhoedskruid is omgeknakt, waarschijnlijk topzwaar door alle regen….. Alle sierpotten en schotels leeggegooid: waren helemaal vol. En het spettert  weer  hier op Zuid.Nu ja, ik moet zo weg en morgen zou het beter zijn, moed houden! Alleen die slakken,ik ga er nog eens van dromen;) 

    martine53

  • anneke im

    Hier ook Martine ,Gisteren met Loes en mijn dochter en een kuurvriendin naar Katwijk geweest . Hoe dichter bij het strand wij kwamen hoe mooier weer het was .Op een terras aan de boulevard een heerlijke lunch gedaan, .daarna na een kweekerij De Werkplaats.. Loes de planten  snuffellaar had toch nog iets gevonden, Ik stond heerlijk op het pad in de rolstoel en de dames waren aan het rond kijken Als het droog wordt zal ik er een foto  van nemen.Zelf had ik ook twee geums uitgezocht die vind ik zo leuk en een dankbare bloeier.

  • loes

    het lijkt vandaag wel meer herfst dan bijna zomer  !    over water zal ik het niet meer hebben.     inmiddels alle pllanten al van de schotels afgehaald.      ja, anneke, wij hebben gisteren enorm geboft.     dat bijzondere plantje dat we eigenlijk niet mochten kopen, heet salvia  digitaloides.     er zit bij jou (meen ik) geen stekertje bij.      kan ook tegen wat schaduw, maar niet al te natte voeten hahaha.     komt uit china en kan tegen wat kouder weer.