Eindelijk regen

  • Hinke

    Vandaag dan eindelijk regen hier. Ik weet dat het in het zuiden heel erg nat geweest is de afgelopen tijd maar ik heb minsten 2 weken geen regen gezien. Ruim 2 weken geleden voorspelden ze veel regen en omdat mijn regenton wat was verzakt en daardoor niet meer goed onder de regenpijp stond, heb ik de ton leeg gemaakt, meteen schoon gemaakt en weer goed geplaatst. Nu eindelijk zit er weer een bodem water in. het heeft vandaag en paar keer goed geregend maar mijn  ton is nog lang niet vol :S :D  Gelukkig heb ik altijd nog een vat gezuiverd water, dus ik kon me de afgelopen weken prima redden.

    Hinke ww
  • loes

    hinke, het is inderdaad oneerlijk verdeeld in ons kleine landje.     het zuidoosten krijgt de volle laag dezer dagen.     hier hebben we 2 weken geleden eenmalig een urenlange stortbui gehad.     met bakken bleef het maar uit de hemel komen.     verder viel het aan deze kkant van de stad wel mee,   maar een paar km verderop kan het zomaar heel anders zijn.    soms zie en hoor je de onweersbui langs trekken en valt hier geen druppel.     

  • anneke im

    Wat zou je zeggen van van morgen??? met bakken kwam het naar beneden  nu weer een vaal zonnetje maar de donkere lucht kom er weer aan. na regen komt zonneschijn Vrijdag misschien Loes  !!