vaste tuin forum lezers dit werkt weer!!! welkom terug!!

  • anneke im

     dit is de cl prins Charles

    paula deze ben ik ook gek op die komt nog van Luut als stek ik heb hem in de voortuin op het noorden oosten  en die stek is na twee jaar gaan bloeien een tijdje weg geweest inv met kou en strenge vorst en sinds 4 jaar bloeit  zij weer als een tierelier .

    Wij vinden hem allebei mooi.

  • anneke im

    Loes ben je niet naar het hoge noorden.?

    Natuurlijk maak ik een stekken voor jou..krijg zo vaak stekken van jou!

    Het is fijn dat ik nu ook op mijn tablet kan reageren ,dat kon ik vroeger niet! Dus misschien hebben ze die twee maanden geen prikbord ,hier mee goed gemaakt.

  • Aluapje

    Zö, dat is nog es bloei!! Prachtig Anneke:) 

  • Hinke

    Mijn cl. heeft kleinere blauwe bloemen, misschien toch niet de pr. Charles. Ik zal eens kijken of ik er nog ergens een foto heb met een naam erbij. Mijn (online) archief kan ik niet meer bij. Moet mijn man even regelen maar die heeft er nog geen tijd voor gehad.

    Zag trouwens vanmiddag dat die cl. een zielig hoopje is, staat vast verkeerd. Zal kijken of ik hem er weg kan halen en er dan een sterkere soort neer zetten.

    Hinke ww
  • loes

    Hinke, knip hem eerst eens helemaal terug en een beetje verwennen.    Bij mij waren er ook een aantal die door droogte en ellende het hoofd er bij neerlegde.    Enige oplossing is om de warboel weg te knippen en nog een kans te geven.    Dood gaan doen ze niet graag of vaak. :( :).   Ik heb weer veel jong groen - voor zo lang als t duurt

  • Hinke

    Zou ik kunnen proberen maar ik zit ook te denken om er de cl. ‘the  president’  neer te zetten. Deze moest dit voorjaar uit de grond omdat er een stukje hek op die plek moest. Het hek staat er helaas nog steeds niet door andere werkzaam heden en the President staat in potten, heb hem gedeeld, er brak een stuk af en dat liep gewoon weer uit. De kleine staat op het zuid-westen, waar het vaak erg hard waait. Dus ik denk dat ik de kleine binnenkort inderdaad maar deels afknip (er zit nog een beetje groen aan) en dan uitgraaf en in een pot zet om te overwinteren op een beschut plekje. Kan hij misschien in het voorjaar weer in de grond, dan is hoop ik het hek wel klaar:-))

    Hinke ww