test foto's

  • Hinke

    Dat lukt dus. Ik heb de foto's van mijn weblog gekopiëerd en hier neergezet. Jullie mogen ook gerust een kijkje op mijn weblog nemen maar daar schrijf ik tegenwoordig alleen in het Fries op. Meestal kijkt alleen familie en/of vrienden er naar:-))

    Hinke ww
  • anneke im

    Hinke kopieer je dat dan met het hier rechts boven    via het foto symbool? Of met kopieeren  en plakken?.

    Als je jouw blogg leest kan je het toch aardig lezen maar als jullie  praten snap je het niet wat jullie zeggen .

    Ergens wel grappig ! Is dit het laatste jaar voor je man? Heb je nog iets van telefoon of adres van Maria  jij ben toch wel eens bij haar geweest! Foei anneke wat een vragen he? Wanneer was jij toen bij Mike. Is ook al wat jaartjes geleden was dat niet toen het zo regende bij d erste keer?

    Groetjes Anneke

  • loes

    wat heb je een heerlijke tuin, Hinke.     ik heb ook op je weblog gekeken en kan ook best goed lezen wat je zo bezig houdt.     leuk dat ons kleine landje ook nog een andere taal heeft en over de dialecten maar niet te spreken.   geniet dus nog maar een poosje van de caravan in het westen van t land en daarná hard werken in de friese tuin.

    geniet weer van deze heerlijke,zonnige dag

  • Hinke

    Anneke ik gebruik wel het symbool, daar kan ik dan de link van de foto in plakken. Ik zal kijken of ik Maria kan bereiken.

    Mijn man werkt inderdaad nog één jaar volledig en daar waarschijnlijk nog een jaar 2 dagen per week. En mogelijk zetten we in september de caravan al te koop. We hebben een leuk plekje daar maar het dubbel werk wordt echt te veel. Mijn tuin daar is nooit echt leuk geworden en thuis zijn er toch wel delen ook zwaar verwaarsloosd. Dus weer één tuin lijkt me wel prettig.

    En ik ben inderdaad een keer bij Mike geweest, samen met Bert (Bart?) uit Leeuwarden. Was heel erg leuk maar is al heel lang geleden.

    Fijn dat jullie het Fries toch een beetje kunnen lezen. Ik heb het ook wel een poosje dubbel gedaan, Fries en Nederlands maar dat is ook zoveel werk:-) En dank Loes voor het compliment, er kan veel aan mijn tuin verbeterd worden maar ik geniet er zo ook van!!

    Hinke ww
  • Hinke

    Dank je Anja. En gezellig dat jij er ook weer bent.

    Hinke ww