mail van de Webmasterhebben jullied dat ok gehad?

  • anneke im

    Hai Anneke, Het server probleem op de fora van startpagina is verholpen. Het lag niet aan de server, maar aan de koppeling van je oude en het nieuwe account. Kun je nog eens proberen om in te loggen en daarna een post te plaatsen of te reageren op andermans post? Als het niet lukt, zou je dan eens kunnen kijken of je cookies hebt geaccepteerd of dat je toch een programma gebruikt dat iets blokkeert zoals Adblockers.  Groeten, Fadoa

  • anneke im

    Hai Fadoa,  Sinds 26 augustus kan ik al in loggen en het was niet alleen bij mij .maar al die forum gangers !Behave Paula Canton  waar dat aan lag weet ik niet .Ik zit al vanaf 1997 bij het tuinprikbord geen problemen gehad wel dat ik mijn wachtwoord vergeten was.Als je kijkt op het forum zelf kan je het zien .Jullie hebben vorige week onderhoud gedaan .daarna was het verholpen ik sta nu ingelogd met mijn nieuwe wachtwoord die ik had aangevraagd.  Bedankt voor je mail en dat wij weer kunnen genieten ,in hoop dat de oude forumgangers weer terug mogen komen.!Vriendelijke groet  Anneke 

  • Aluapje

    Alles lijkt terug bij het oude, alleen,,,, ik krijg geen “ongelezen” als er bij een topic een nieuwe reactie is geplaatst.

    Bij jullie wel?

  • anneke im

    Ja dat zie ik wel Paula ! Raar is dat blijf even goed op letten als je op het prikbod gekeken en gelezen heb markeer je gelezen met op tekstknop boven rechts aan de lijst.

  • Aluapje

    Ik heb het opgelost door, nadat de pagina geladen is, op “discussielijst”te klikken. Dan laadt de pagina weer en zie ik ook welke berichten nieuwe items hebben. Beetje omslachtig vind ik. Maar ja, je moet wat doen om de tijd om te krijgen. :D