winter

  • Hinke

    Foto's plaatsen blijft veel werk en ik weet ook niet meer hoe ik ze kleiner krijg, nu geen zin meer om te zoeken.:)  meer foto's staan op: http://wyldewielde.tumblr.com/ En nu wil ik voorjaar, het is ook elk jaar het zelfde!!

    Hinke ww
  • loes

    toch niks mis met deze prachtige fotos ?      ja, de winter heeft zo zijn charme.     het is hier vandaag weer prachtig helder weer geweest en zodra het zonnetje op een plekje schijnt, verdwijnt het maagdelijke wit.      maar eigenlijk wil ik ook gewoon lekker de deur open en buiten leven.   het is inderdaad ieder jaar hetzelfde gezeur met die kou.     en toch vindt ik ieder jaargetijde weer even mooi.   

  • Aluapje

    Nee, zeker niks mis mee!! Prachtige foto's. Vooral de rijp aangroei is mooi om te zien. Hier helaas niks van zulk moois. Gewoon droge vorst.

    Maar voor mij heeft de kou al lang genoeg geduurd. 

    Wat zijn we toch een watjes aan het worden; hebben we weer eens een beetje winter, hebben we er na een week alweer genoeg van.^^D 

    Maar. LENTE, KOM MAAR OP!

  • anneke im

    Wat een mooie foto's Hinke. Echt plaatjes.ik mag vrijdag  weer naar huis de oprit ligt er al en bij de douche is het ook in orde .

    krijg s!morgens hulp om te wassen .loes had het hier geplaatst.zag ik . Het is hier ook bezuinigen met de verpleging en veel zieken .

    het is echt een doe het zelf zorghotel!, 

  • Aluapje

    Bah Anneke. Hopelijk kun je thuis goed “uit de voeten” straks.

    Sterkte!!

  • martine53

    wat fijn dat je morgen naar huis mag Anneke, alvast een goede thuiskomst gewenst morgen!

    martine53

  • anneke im

    waarom mijn eerste vraag staat er onder aan als je reageer

    Clompete ​the challenge below  moet je wat aantikken is dit weer nieuw ? 

  • anneke im

    Ik wil jullie bedanken voor het welkom thuis .Gisteren erg druk met bezoek en telefoontjes .

    nu even wachten op de was hulp .schrijf ik jullei dat ik er voor ga nog vele jaren hoop ik pas 80 jaar geworden met ere!!

  • Hinke

    Ja het gaf mooie plaatsje de winter maar eind deze week misschien al een beetje voorjaar, heerlijk. Wat zal ik dan eens in de tuin gaan doen:-)) Heb zin om al op te ruimen maar dat is nog wel een beetje vroeg.

    En Anneke, heel fijn dat je weer thuis bent, wel zo prettig.

    Hinke ww
  • loes

    ik zal het nog eens proberen