Zo te zien heeft nog niemand het voorjaar in het hoofd:-)

  • loes

    dankje anneke.      zo, blij te horen dat de boomleliebol het al goed doet.      bescherm de bladeren want de bol is toch winterhard.   thuis heb ik hem in de schuur, in de emmer met potgrond gestopt.     verwarming staat op waakvlam, maar het is er natuurlijk niet zo licht, dus denk dat het daar wat minder snel gaat.     ik had er ook eentje meegenomen, dus ben gelijk maar even gaan kijken wat er in die pot gebeurd.     alleen aan de onder(wortel)kant zie ik een groen puntje.     maar heb hem nu in de zon, tussen de groente planten gezet.      kan ze hem wat beter in de gaten houden.    

    voor de liefhebbers.     mijn boomleliebollen heb ik jaren terug bij de lidl of aldi gekocht.     goede, sterke planten met  trossen enorme lelies.    heb er al eens fotos van geplaatst.     volkomen winterhard.     de bollen waar anneke en ik het nu over hebben komen bij intratu.n vandaan.    verpakking van 5 in diverse kleuren.     worden bij mij inmiddels een kleine 2 meter hoog.

  • Hinke

    Anneke, onze zoon woont al 2 jaar in het buitenland en heeft besloten om daar te blijven, dus kan het huis verkocht worden.

    Heerlijk dat je fijn kunt zaaien.

    En iedereeen geniet al van het voorjaar zie ik, nou ja Loes zit nog even ergens anders :) 

    Vandaag was het hier heerlijk weer, al lekker even weer buiten aan het werk geweest maar door een kraakbeen ontsteking tussen de ribben (chronisch) ben ik wat voorzichtiger geworden. Vorige jaar heel veel last van gehad maar door de winterrust gaat het nu heel goed, maar ik moet niet weer overbelasten dus kalm aan dan kan ik misschien de hele zomer van de tuin genieten :D 

    Hinke ww