voorjaar 10 maart begonnen

  • anneke im

    even proberen op mijn oude computer

    met tiny pic het gaat erg traag foto van vorig jaar

    Krijg nu een antibiotica voor 10 dagen  zit een ontsteking in het been?????  Ben nu boven aan het zaaien met van alles

  • Hinke

    Ach Anneke wat naar, beterschap, ik hoop dat het snel opknapt.

    En de foto is mooi!! Ik vind het ook lastig foto's plaatsen, heb wat op mijn weblog gezet, daarvan kan ik hier wel eens wat plaatsen. Misschien morgen als ik er aan denk. Moet nu echt naar bed.

    Hinke ww
  • martine53

    Wat vervelend voor je Anneke, hopelijk gaat het weer wat beter als je dit leest, beterschap! Succes met het zaaien!

    martine53

  • Aluapje

    Bah Anneke, wat een ellende toch!! Hopelijk kan de antibiotica wat verlichting brengen. Beterschap in elk geval. Mooie muurbloem overigens. Want dat is het toch hé of vergis ik me?

  • loes

    hé, jammer dat het nog steeds niet beter wil gaan met je been.      hadden zo gehoopt dat ná de operatie alle ellende verleden tijd zou zijn.     wel fijn dat je nu door de thuiszorg in de gaten gehouden wordt en er ook snel maatregelen genomen worden.     ik ken je inmiddels een beetje “ach, niet zeuren”   helaas kun je met dit soort dingen niet voorzichtig genoeg zijn.

    in ieder geval beterschap toegewenst

  • anneke im

    Zo nu hoop ik dat het gelukt is een collage van de foto,s die kleindochter gemaakt heeft .

    Genoten van de tuin in de deur opening drie dagen .het is nu wat frisser.

    De geur van de  cl apple blossem kwam naar je toe heerlijk

  • anneke im

    hier de heerlijke ruikende clematis wat groter

     

  • martine53

    Goed gelukt de foto's Anneke. Wat een prachtige clematis!

    martine53

  • loes

    ziet er al een stuk kleurrijker uit dan bij mij.     ik heb donderdag al het oude blad dat als winterdekje fungeerde, weggehaald en zie al heel veel mooie groene puntjes verschijnen.     alle potten uit de kas en andere overdekte plaatsen in afwachting van de regen, buiten gezet.     dat het op 18 maart dan ook weer herfst zou worden, had ik niet kunnen bedenken.     alles is in ieder geval wel goed nat en schoon gespoeld.     ga straks maar weer kijken wat ik van een verdrinkingsdood moet redden.     ik hoop dat deze dip maar van korte duur is  :@ 

  • martine53

    platgewaaid in de tuin, dus maar snel binnengehaald! Geen idee hoe ik de foto rechtop zet maar het idee is duidelijk :) 

    martine53