voorjaar 10 maart begonnen

  • loes

    ja, deze bloemen horen zo bij de maand maart.     zo, in een vaasje heb je er mischien nog wel meer plezier van, want buiten heb je deze dagen niets te zoeken.     ik zag ze hier ook platliggen, maar ze zijn inmiddels toch weer overeind gekrabbeld.     bij gardeners world had carol het over de narcis.     ze sneed een bol doormidden en dan zie je allemaal ringen en uit iedere ring komt weer een nieuw blad.     dus hoe uder, hoe voller het groen.

    fijne dag - beter maar wat patchwork gaan doen, martine.     hopen dat vrijdag beter weer brengt.

  • martine53

    Ik heb het gezien, ben blij dat gardeners world weer is begonnen! Heb ook het magazine gekocht, vind het erg leuk!

    martine53

  • anneke im

    Ik heb hem ook gekocht gardens world , heel maal gelezen .Mooie narcissen op de tafel  Martine. Gezellig in huis!

    Gisteren maar klusjes gedaan in huis wat ik zelf kon doen laatjes op ruimen, strijken zittend en s,middags samen met piet de kledingkasten na gekeken,.wat weg kan dat wel aan vervanging toe is. Broeken die mooi in de tuin kan gebruiken voor klusjes in de schuur of bij zijn vrijwillergers werk.bij Rijndam,

    Nu is hij de ramen aan het zemen leuk om naar te kijken zijn ernstige gezicht erbij ,ik schiet er van in de lach! 

    zaaispul gaat lekker ik heb nog zaadjes vande rode monarda iemand nog intresse? Groetjes Anneke.

  • martine53

    Je bent goed bezig Anneke! Ik moet ook beginnen aan de kledingwissel, maar als het mooi weer is ben ik in de tuin! Heb kerstomaatjes gezaaid en die zijn al goed gekiemd! De leonotis leonurus doet het ook goed, heb ik al verspeend en groeit goed. Zo, nu het eten, prettige avond allemaal.

    martine53