morgen is het dan echt lente. qua temp een tegenvaller en dan ook nog een zonsverduistering. niet dat er zon te zien is, maar het wordt wel heel schemerig in huis.
nu op naar het echte tuinwerk
Post is bewerkt op mrt 20, 2015, 10:45 a.m. door loes
allen die in de lappenmand waren - beterschap !
flink wat vitamine D halen - buiten in de tuin. vandaag las en hoorde ik hoeveel nl-ers een tekort hieraan hebben. snel de tuin in en het komt weer goed. hier kwam later ook de zon tevoorschijn en heb ik even de hark dooor de border gehaald. kattendr.. van de hele winter en lading oud blad. nu kan ik zien hoeveel planten er staan te popelen om de hoogte in te schieten. er is weer het eea dat ik niet meer weet wat het is, maar zodra er blad te zien is, zal ik het wel herkennen.
En ik heb zat ruimte voor een composthoop maar vind het omzetten veel te zwaar werk, dus de hoop die er nog lag heb ik laatst opgeruimd. Door de muizen had ik veel gaten en kuilen in het gras gekregen en kon het met de compost mooi dichtmaken en opvullen. En voortaan gaat alles in de container, dit najaar krijgen we nieuwe containers en de gft-container wordt meteen een maatje groter, handig.
het dak van mijn schuurtje was vanmorgen wel een beetje wit, maar daartegenover staat wel dat het een stralende dag is. eindelijk dan straks naar buiten dat had ik gistermiddag niet gedacht, toen er gitzwarte luchten langstrokken. hopelijk gaan we nu alleen maar omhoog met de temp. .
allen fijne paasdagen
ik lees zojuist dat de natuur ongeveer 3 weken achter ligt op vorig jaar. eigenlijk niet zo bij stilgestaan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?