sierpeertje bloeit

• martine53

martine53

• martine53

Ben altijd helemaal blij als mijn sierpeer weer bloeit! Iedereen een fijne dag !

martine53

• loes

mooi, martine.    wat ziet het er al mooi uit in je “nieuwe” tuin.     heb je nog last van het oude onkruid of heb je het al aardig onder controle ?

• martine53

Hallo Loes, ja hoor, ik hoef me niet te vervelen: nog steeds veel distels, heermoes en allerlei spul waarvan ik niet weet hoe het heet , ik beschouw het maar als een goede work out!;) Als je je alleen maar boos maakt heb je geen plezier meer in de tuin, heb alleen wel erg lelijk gekeken naar de resultaten van slakken vraat…

martine53

• martine53

Dank je Anja en Maria,ik ben zelf ook heel blij met dit boompje, is eigenlijk het jaarrond leuk!

Er komen heel kleine keiharde peertjes aan. Dat je rozen en geraniums worden opgegeten is inderdaad niet leuk, maar wel weer mooi dat die reeen zo helemaal niet bang zijn! Maar als ze straks met de kleintjes erbij jouw tuin als luilekkerland blijven beschouwen wordt het minder….

martine53

• moosje

Zeg Martine da's een leuk boompje! Wat is de latijnse naam ervan,ik heb even gezocht op sierpeer,maar de chanticleer gaat aardig rechtop en die van jou heeft zon mooie vorm, meer hangend.Is dat dezelfde?

• martine53

het is de Pyrus Salicifolia Pendula oftewel treur sierpeer. Is  een andere dan de Chanticleer, ook leuk overigens, staat bij mij in de voortuin te bloeien.

martine53

• Hinke

Mooi Martine, zowel de boom (tuin) als het plekje zo aan het water.

Hinke ww