plantjesmarkt

  • Hinke

    Vandaag was er plantjesmarkt van de Gr&Bl bij mij in de buurt. Dit was het derde jaar dat ik er kwam, helaas vandaag in de regen maar volgens mij was het niet minder druk. Ik heb maar 4 planten gekocht, jammer toch dat mijn tuin al zo vol is:-):-)

    Twee lila ger. Phaeum en 2 Hemerocallis. Het leuke was dat ik even kennis heb gemaakt met de verkoper van de Hemerocallis, ik weet dat hij nog wel mee leest hier op het pb maar geen tijd meer heeft om te posten.

    Dus….. als je dit leest, ik ga morgen of maandag een mooi plekje voor de Hemerocallis zoeken:-):-)

    groet, Hinke.

  • paula

    Martin zeker hé? :D

    Paula

  • Hinke

    ;-)

  • Jalos

    Leuk Hinke!

    Ben je ook naar de Irisdagen bij Joosten geweest?

    Wij niet, in mijn tuin is nog niet 1 Iris in bloei dus verwachtte ook niet veel bloei bij Joosten, verwacht dat daar volgende week meer Irissen bloeien eigenlijk. ;-)

  • paula

    Nog geen Irissen in bloei? Bij mijn buren zijn de baardirissen al bijna uitgebloeid.

    Zo zie je maar weer. ;)

  • aatje

    hier (veluwe) hebben de irissen ook al hun mooiste tijd gehad

    zo zie je maar weer………..

  • Marian

    Hier zijn ze of net in bloei, of ze komen de komende week open.( Brabant)

  • Hinke

    Niet meer naar Joosten geweest, geen tijd en ik had al Hemerocallis gekocht:-) Misschien haal ik ook nog wel eens een iris want die zijn ook zo mooi maar dan moet ik eerst tuin ruimen:-) Maar bij mij bloeide afgelopen week deze en gisteren ook nog 2 andere soorten maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt

    groet, Hinke

  • Hinke

    O ja, dit is Iris g. interm. ‘Concotion’ en van vorig jaar heb ik nog een foto van 28 april, dus toen bloeiden de irissen eerder.

    groet, Hinke.

  • Jalos

    Ja maar toen hadden we ook een geweldige aprilmaand.

    Ff checken op mijn log, momentje….

    6 mei had ik vorig jaar de eerste in bloei!

    Nu dus nog geen één maar gaat wel komen deze week waarschijnlijk.

    Ruimte creeren zeg ik altijd Hinke. ;-)