Noorderland

  • Mike

    Wie kent dit tuinblad? Schijnt alleen te verschijnen in het noorden van het land. Best een aardig blad, vind ik. En toevalligerwijs is er bij de editie die nu in de winkels ligt een vijverspecial bijgevoegd, waarin onze tuin prominent op de voorpagina prijkt. Had ik niet verwacht. Men wilde wat vijver- en waterfoto's van mij hebben voor de aankleding en wat teksten over waterpartijen en water in de tuin in het algemeen. Erg leuk dat de Engelhoeve weer eens de voorpagina van een tuinblad haalt, - ben ik best een beetje trots op.

    Trouwens komt er in het tuinnummer van Seasons in juli ook een reportage over de waterpartijen in onze tuin. Water in de tuin is blijkbaar in, en terecht, want het voegt zo veel leven toe, in allerlei opzichten.

    Met groeten,

    Mike

  • carla

    Joh, wat leuk Mike. Mag je zeker trots op zijn.

    En nog wel in 2 bladen. Jij bent al aardig beroemd in tuinen/vijverland ondertussen.

    Ik denk nog regelmatig aan het bezoek met andere prikkers vorig jaar. Was heel gezellig en die tuin……………heerlijk.

    Als ik de Seasons zie liggen in de winkel ga ik even kijken hoor!

    groetjes,

    Carla

  • Hinke

    Noorderland is volgens mij niet een specifiek tuinblad. Ik heb er 1-2 jaar geleden een proefabonnement op gehad. Er stond toen weinig in over tuin maar ging veel meer over cultuur, uitstapjes en van alles en nog wat. Vond het op zich wel een aardig blad maar kom soms al niet toe aan het lezen van mij andere tijdschriften/kranten dus heb geen abonnement op Noorderland genomen.

    Maar leuk dat jouw tuin er in staat Mike!!

    Hinke.

  • Teuni

    Leuk voor je. Ik dacht dat je ook een reportage in de Tuin Exclusief zou krijgen?

    Of heb ik dat mis.

    gr. Teuni

  • Annemarie

    Het tijdschrift “Noorderland”is volgens mij overal te koop, ik heb h'm een paar maal gekocht gewoon in de boekhandel in Lisse. Niet zo zeer als tuinblad, maar wel om de informatie die er in staat over het “Noorderland”en alle activiteiten die daar zijn. Maar ik kan mij voorstellen dat er vaak over tuinen wordt gesproken, het Noorderland is een gebied met schitterende tuinen, dus wat wil je nog meer.

    Ik ben benieuwd Mike, naar de foto's in beide bladen.

    gr. Annemarie.