wilde voortuin

• anneke Im

Mijn handen kriebelen om even wat op te ruimen ,maar het lukt mij nog niet.

manlief heb beloofd morgen de voortuin te doen

Maar er bloeit van alles, leeuenbekjes en valeriana spontaan bij mij in de tuin gekomen en de kleuren passen prima er in .

De overbuurvrouw heb ze uit mijn stoeptegels gehaalden bij haar geplant .

maar ze ging niet verder met opruimen.

groeten anneke

• wil

Goeie morgen Anneke.

Jammer dat je moet ruimen.Ik vind de kleuren bij elkaar en het geheel toch wel erg mooi.

Ik houd van wild.

Houd je haaks en succes met het ruimen

Wil

• maria

Dit is toch prachtig? Wat moet hier opgeruimd worden? Ook ik vind “niet bedachte”tuinen mooier dan de meeste planmatige tuinen.Houden zo!

Maria

• Olga

Nou zeg, Maria haalt me de woorden uit het toetsenbord.

Anneke ik vind het prachtig zo!

Ik hoop dat je snel weer fit genoeg bent om te kunnen doen wat je zo graag wilt!

Maar als het effe niet kan krijg je toch blijkbaar zomaar mooie kadootjes van de natuur!

Vandaag heb ik eindelijk ook wat tijd om mijn voortuin onderhanden te nemen. Was ook wat verwilderd, maar eigenlijk nog steeds mooi, mijn eerdere gezwoeg werpt nog steeds de vruchten af en zo zie ik het bij jou ook!

Olga

• jeltje

Beste Anneke, je stoel pakken en ervoor gaan zitten en genieten. groetjes Jeltje

• elfje

Het lijkt mijn voortuin wel,ik heb ook een vogelblad,dezelfde papaver,en rode valeriaan!Ik trek alleen onkruid weg,maar de rest blijft hoor,ik vindt juist een dergelijek voortuin het mooist in mei!

groetjes,Yvonne

• Jan Kroes

Wij gingen 3 weken op vakantie, het weer sloeg om, zie hier het resultaat.

• Goof

Anneke, ik zou bijna zeggen blijf er met je fi….af , wat is dat mooi, echt zo laten.

Groetjes Goof.

• anneke Im

Dank voor jullie compliment ,maar ik haal die bloemen niet weg maar de andere planten die er staan worden nu onder die planten verdrukt

Ik heb een skimmia en die is zo groot geworden daar onder staat een mooie blauwe geranium je moet de takken omhoog doen dan zie je wat van .

Er zijn een heleboel varenzaadjes van tuin van onze buren afkomstig , die komen op diverse plaatsen op , die worden zo groot die moeten er echt uit getrokken worden..

Wil ,Maria Olga Jeltje en Elfje Ik heb geen gecultiveerde tuin alles mag bloeien maar soms is het wel eens teveel .

Goof ik zelf blijf er met mijn F….. af hoor ,

Ik wil wel maar het mag nog niet van de dokter.groetjes Anneke

• Hinke

Hij is prachtig Anneke!! Maar kan me wel voorstellen dat je soms in wilt/moet grijpen om alle planten een plekje te gunnen:-) Bij mij groeit en bloeit ook van alles op plekken waar ik het niet geplant heb, leuk is dat:-):-)

En probeer ondanks dat je zo graag wilt maar nog niet mag te genieten van je mooie tuin.

Sterkte, Hinke.