In zo`n tuin wil ik altijd even inkruipen. Lekker tussen de beplanting liggen. Laat de beestjes maar over mijn benen kriebelen….ik slaap. Mooi hoor.
Plantadvies
Ik vind het ook heel mooi, lijkt een beetje op mijn eigen tuin.
Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Zo gaat dat bij dus heel vaak omdat ik altijd teveel planten wil hebben.
Die grote varens kruipen door de hele tuin, is net een ketting. Die haal ik ook altijd weg want die worden zo groot dat er van alles in de verdrukking komt.
Carla
Hoi Anneke,
Je gaat je toch niet schamen of generen voor deze weelde?! Een semi-verwilderde tuin heeft enorm veel charme. Je moet idd af en toe even ingrijpen, maar het geheel oogt heel fraai. Houden zo, zou ik zeggen. Je tuin als verlengstuk van de natuur, prachtig hoor. De natuur niet bedwingen, maar begeleiden, - dat is 't.
Mike
Het lijkt mijn voortuin wel, ik vind het prachtig, maar manlief helaas niet :o(( Die heeft al divere malen duidelijk laten weten dat hij zich doodschaamt voor onze voortuin en dat hij het liefst alles wil tegelen :o(( Ik houd hem nog steeds tegen ! Het staat bij mij ook vol met klaprozen en akelei. Ik heb wel vanmiddag een boel wat bijna uitgebloeit was tot de grond toe afgeknipt, een soort compromie ? Maar hij is pas tevreden als er tegels liggen….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?