La dolce vita!

• Brigitte Verkuijl

Heerlijk is dat toch. Sta ik op het balkon de was op te hangen, nou is dat niet bijzonder, maar wel de schreeuwende gierzwaluwen tussen de huizen door en de vechtende putters in de sierperen voor ons huis. Dit is echt genieten. De zwaluwen scheren zo schreeuwend tussen de huizen door dat ik ze hier op zolder nog kan horen! La dolce vita…….

• harro

hier ook elk jaar zwaluwen,maar zie er nu een paar, niet zoveel als anders,

wel erg veel musjes, een prachtig gezicht, ze glijden soms zo de vijver in,,

ja is echt genieten nu

• elfje

Ja,hier ook,voor het eerst zwaluwen gespot,het wordt zomer!:))En een nestje koolmezen in de voortuin,zo leuk!

• paula

Hier hoor ik ook voor het eerst gierzwaluwen. En het brood voor de mussen en merels is niet aan te slepen. :):)

Paula

• Hinke

En bij ons zijn altijd huiszwaluwen, maar het moet hoog nodig goed gaan regenen. Ze kunnen nu geen nesten bouwen en de nesten van vorig jaar zijn een aantal van beschadigd. Dus ik hoop zo dat het dit weekend flink gaat regenen, niet alleen voor de tuin goed maar ook voor ‘mijn’ zwaluwen. Ik vind dat het gekwetter ‘s morgens vroeg boven mijn slaapkamer raam altijd zo heerlijk, daar wordt je vrolijk van, alhoewel mijn man wel eens verzucht, ’kunnen ze ook even uit' :D:D