Gister nog mooie plantjes gekocht.

• Brigitte Verkuijl

Mooie rhodyophloxis ‘Twinkle Star’ 3 stuks

En een mooie Kahori. ook 3 stuks waren in de aanbieding bij Intratuin.

En ook nog een clematis Dr. Ruppel en een mooie grote Phlox roze / wit gekocht voor de helft vd prijs omdat ze op haar retour is voor dit jaar. Maar volgend jaar weer een mooie grote phlox erbij voor bijna nop.

Heb mezelf lekker verwend :)

• paula

Hoe verzinnen ze het. Die rose plantjes die je gekocht hebben heten niet Rhodyophloxis maar Rhodohypoxis baurii, een plantje uit Zuid Afrika. Ik heb ze al jaren in potten staan. Vorig jaar deed een deel het niet goed en ik heb de gok gewaagd en hem in de volle grond gezet, dit is het resultaat.

Prima gelukt, toch. Ze houden van humeuze grond en veel water in de zomer en zo droog mogelijk in de winter. De planten die ik in een pot heb staan, worden na de bloei onder een afdak gezet waar ze droog kunnen overwinteren. Vorst (met mate) deert hen niet. Veel succes met je plantjes.

Paula

• Brigitte Verkuijl

Ik ben er ook helemaal weg van. Ach en wat de naam betreft betrap ze geregeld op foute namen hoor :)

• ann

De plant op de eerste foto lijkt ook veel op een anjersoort. Ik heb gelezen dat deze Kahori alleen nog in het roze te krijgen is.

Ann

• Brigitte Verkuijl

ik zag deze ook in het wit daar staan bij Intratuin