tuinhek

• Hinke

Momenteel ben ik heel veel weg en dan is het heerlijk als je thuis aan komt rijden o.a. dit ziet:-)

Hinke,

• Teuni

Ja, mooi Hinke. Vingerhoedskruid is altijd prachtig! Als je beuken wat dichter groeien krijg je een heel ander beeld.

gr. Teuni

• Nina

Genieten!!!!!

Nina

• Marian

Mooooi, ziet er erg landelijk uit

• Hinke

De Beuk staat er pas ruim een jaar, dus ja dat wordt inderdaad anders maar dan is er in de tuin zelf nog genoeg te genieten:-)

Hinke.

• anneke Im

wauw Hinke,

kan mij wel wat voorstellen dat het een zeer welkom is als je aankomt rijden .

Heerlijk he deze tijd alles komt zo mooi uit nu .

Laten wij maar genieten van al dat moois.Anneke

• Hinke

Ja het is inderdaad genieten deze tijd van het jaar, er bloeit zo veel, heerlijk!!!

En Anneke, deze zomer zal ik wel een paar dagen in Rotterdam zijn, zoonlief gaat verhuizen, heeft een appartement gekocht met uitzicht op de Schie, hij is net als zijn moeder, we moeten wat in de buurt van water wonen!!!:-)

Hinke.

• anneke Im

Hinke dan moet je maar eens binnen komen bij mijaltijd welkom!

Waar aan de Schie gaat hij wonen ?In Overschie of in het westen ?

Anneke

• Hinke

Anneke, geen idee:-) Ik ben totaal niet thuis in Rotterdam, ik weet alleen dat hij uitzicht krijgt op de Schie. 1 juli krijgt hij de sleutel dus dan gaan we kijken.

Hinke.

• kuuk

Dat kan ik me voorstellen dat het heerlijk is om zo thuis te komen. Het is dat je wel eens weg moet want anders zou je toch echt niet meer van je erf afkomen zeg.