Lysimachia en geranium

• Hinke

Een plaatje van de Lysimachia en ger. Brookside

En omdat ik toch bezig ben ook nog wat van de tuin, nou ja de wildernis:-):-) Ik moet nodig hier en daar ingrijpen maar als het bloeit vind ik dat altijd zo zonde en wacht meestal tot het uitgebloeid is:-)

Hinke.

• kuuk

Wat een bloemenzee. Prachtig. Nou kan ik me voorstellen dat je geen moois weghaald als het nog in bloei staat. Genieten maar. En wij dus ook.

• anneke Im

Dit is geen wildenis !!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is schitterend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het lijkt gauw een wildenis dat had ik ook .

Prachtig gezicht Hinke straks als alles uitgebloeid is kan je weer een beetje sturen in je tuin .Anneke

• Marian

Dat is toch niet zo'n wildernis. De planten doen gewoon hun best :)

Mooi vind ik het, en wat een weids uitzicht.

• janet

prachtige tuin, zeker geen wildernis, in mijn beleving hoort een tuin er zo uit te zien, geniet van je weelde

• Hinke

Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ik vind het zelf ook heerlijk die bloemenweelde, het is ook wel geworden wat ik zo ongeveer voor ogen had. Alleen moet ik straks echt gaan uitdunnen, één paadje is momenteel bijna verdwenen:-):-)

Hinke.

• Martin

Hallo Hinke,

Beter dat het er zo uit ziet dan dat er geen enkele plant opkomt of goed groeit.

Ziet er mooi en weelderig uit. Mijn tuin is ook erg weelderig en ik geniet er zo van.

Er zijn dan ook zoveel insecten in de tuin.

Groetjes Martin

• Hinke

Hoi Martin, leuk je hier weer eens te ‘zien’. In de Hemerocallis 'Love that pink" meende ik al een knop te zien, leuk!! Dus ben erg benieuwd wat dat wordt. Soms denk ik als ik zie wat er nu allemaal bloeit, straks is er niks meer, maar de daglelies komen nog en …. en ….. ik weet het zo niet maar er komt nog van alles hoop ik:-)

groet, Hinke.

• Joyce

Hallo Hinke,

Dat ziet er heel mooi uit.

Wat is de naam van de plant middenvoor op de tweede foto, die donkerroze bloeit?

Alvast bedankt,

Groeten, Joyce

• Martin

Hoi Hinke,

Bij mij staat de Love that pink ook vol in knop.

Maar ook de andere 500 staan met smart te wachten totdat ze mooi gaan bloeien.

Je bent deze zomer van harte welkom om een kijkje te komen nemen.

Ben ook van plan om een paar open dagen te houden.

Veel tuinplezier voor iedereen vandaag, even wat koeler gelukkig.

Groetjes Martin