Een mooie website....

• Margriet

Ben er weer eventjes wezen kijken, bij www.letonline.nl . Een van haar foto's mochten wij gebruiken voor een website, die vonden wij zo prachtig!

Kijk eens naar haar blik op Noord-Holland. Ik heb even zitten genieten van het hoofdstukje “tulpen”. En al die dorpjes ken ik, NH is zo mooi!

Gewoon eventjes genieten. :-) Margriet. (jep, NH)

• Teuni

Je hebt wel gelijk Margriet. Toen ik vorig jaar zomer bij Mike ben geweest reed ik voor het eerst door Noord-Holland. Ik heb toen ook erg genoten van het landschap. Zo echt knus Hollands. Het trekt mij wel om er nog eens naar toe te gaan.

Als de bloembollenvelden in bloei staan is het extra mooi. Ik ben van 't voorjaar met de trein naar de Keukenhof geweest en toen helaas niet zoveel gezien van het landschap. Hier in Brabant heb je meer bossen, is ook mooi, maar weer heel anders.

Nederland is mooi, als je het maar wil zien.

gr. Teuni

• paula

Ik zeg altijd: "Je moet met de ogen van een toerist naar je eigen omgeving kijken!! Dan heeft elke streek zijn charme. :)

Paula

• Margriet

Al die mooie oude NH dorpjes, oude huisjes en grote stolpen…..Veel groen. Overal is groen. En het frappeert me altijd weer dat je zelfs bij een grote stad zò weer in het buitengebied zit.

Ik fiets nog altijd met veel genoegen een rondje door ons mooie dorp. En ik ben altijd nog blij dat we ooit zijn verkast van nieuwbouw naar ons knusse dorp. :-)

Letty brengt die sfeer mooi in haar foto's. En haar site werkt ook zo prettig, klikken en kijken.

• Hinke

Noord-Holland is zeker mooi, één van mijn favoriete dorpjes is Bergen. Vorig jaar waren we een keer in Twente in een (voor ons) uithoek waar we nog nooit geweest waren. Ook prachtig!! Vorig jaar zomer gefietst rond Naarden, Huizen, Blaricum over de hei etc. ook fantastisch. En manlief gaat in september in Baarn werken maar ik blijf toch liever in Friesland op mijn eigen plekje tussen de weilanden, met uitzicht op weilanden, water en kerktorens:-):-)

Hinke.

• Paulus

zucht………wat is nederland toch een prachtig land hé?ik vind de foto's ook erg mooi genomen.

• bert

Toch gaat er niets boven GRONINGEN,(platteland).