wie weet de naam?

• jeltje

Een schitterende bloem, heb hem een paar jaren gehad, en daarna begonnen om hem uit te roeien. Komt overal op, dwars door alle planten heen, onder de straatstenen door, bloeide bijna midden op het terras, bijna niet uit te roeien!!!. Zodra ik nu een klein stukje van het blad zie, met de aspergesteker eruit en zoveel mogelijk wortels probeer ik mee te nemen. groetjes Jeltje

• anneke Im

Jeltje dat heb ik met de herfst anemoon ook . maar daarom mag hij nog wel blijven staan.

In het voorjaar/ najaar haal ik ze uit de grond die stekjes zo blijf je bezig in de tuin.

Anneke

• jeltje

Ha Anneke, ik heb met de herfst anemonen een heel ander verhaal, hier woekeren ze vrijwel/ eigenlijk helemaal niet. En bij die vroegbloeiende was niet leuk meer, waarschijnlijk stonden ze bij ons heel fijn. Zelfs een klein stukje wortel wat achterbleef, ontwikkelde alweer nieuw blad. Ik weet van een tuinvriendin dat het bij haar ook zo woekerd, we zitten hier op zand misschien is het dat. Het bloemetje is zonder meer mooi.

Fijn voor het plantje dat anderen van haar kunnen genieten, ik heb toen ook heel lang over gedaan, voordat ik zoiets had en nu ga je eruit.

de zon schijnt weer volop, wordt weer een mooie dag, groetjes Jeltje

• anneke Im

ik tuinier op veengrond . Maar de tuin staat vol met planten en wat teveel is haal ik weg bezigheidstherapie zal ik maar zeggen .groeten Anneke