mijn tuin

• Peter

hallo allemaal.

ooit eerder heb ik al een website gehad over mijn tuin, helaas ben ik daar de codes van kwijt, ik heb nu de foto`s van mijn tuin 2008 op mijn nieuwe website gezet, neem eens een kijkje

www.petersfotoboek.nl

het is maar een kleine tuin maar erg fleurig vind ik zelf.

groet Peter……..

• Plantadvies

Inderdaad een vrolijk geheel. Lekker weer eens heel wat anders. Leuk idee om de stoeptegels als borderrand te gebruiken.

Plantadvies

• Peter

hoi plantadvies.

de stoep wordt steeds kleiner ha ha om meer tuinruimte krijgen.

groet Peter.

• VleerKipje

Leuk hoor! Inderdaad een klein keukenhofje :-)

• Paulus

vind het een beetje een rommeltje maar idd wel fleurig , ik vind het ook irritant als ik een website open en dan zo'n harde muziek krijg

• Nina

Idd, erg fleurig en vrolijk!

Zo te zien wordt er veel plezier aan beleefd en daar gaat het om.

Maar misschien mag ik een tipje geven? Probeer zo hier en daar iets hoogs neer te zetten. Bijv een wat hogere struik of een kleine boom of iets op stam. Zou zelfs iets groenblijvens kunnen zijn.

De groene vingers heb je al D:D:

Nina

• Peter

hoi Jolanda.

dat je het rommelig vind is jou mening en die respecteer ik, smaken verschillen gelukkig, wat de harde muziek betreft dat heb je zelf in de hand, de boxen is zachter zetten scheelt een hoop.

• Peter

hoi Nina.

ik zou er graag wat hoogs in willen zetten maar helaas gaan de huizen volgend jaar plat, dus ook de tuin helaas, doet me zeer maar het is niet anders,dus het heeft geen zin er nog vaste planten in te zetten.

groet Peter…….

• Nina

Dat snap ik. Hier ga je geen extra kosten meer maken. Knap dat je er dan voor dat laatste jaar nog zoveel energie in steekt. Wie weet op een volgende stek een nieuwe tuinstart.

Nina

• Hinke

Heerlijk vrolijk Peter, daar wordt je blij van volgens mij als je daar doorheen loopt!! En net als anderen, knap dat je er nog zoveel energie in steekt terwijl je weet dat het 'weg gaat.