zomerboeketje

• Hinke

Mijn overwoekerde paadjes leveren allerlei bloemen op, dus heb maar een boeketje gemaakt:-)

Hinke.

• Teuni

Mooi boeket Hinke!

Ben jaloers op het droge weer bij jullie. Hier is het de hele dag al aan het regenen. Misschien wacht jij wel op een buitje voor de tuin?

gr. Teuni

• Hinke

Hoi Teuni, ja we kunnen hier wel wat regen gebruiken, afgelopen nacht is er één buitje gevallen maar daar wordt de tuin niet nat van. Vandaag was het wel bewolkt maar vanaf een uur of 3-4 vanmiddag ook weer heel veel zon. Heerlijk weer om buiten te zijn. Stuur de regen maar hier naar toe, dat mag vannacht hier wel vallen:-):-)

Hinke.

• kuuk

Wat een mooi boeket zeg. ‘t Zijn dan ook wel een van m’n lievelingetjes. “Juffertjes” en het zeeuwse knoopje.

• marja

Dank je wel Hinke voor het lieve boeket ;-)

Denk we dat het nu bij jullie ook wel lekker regent.

Gr Marja

• VleerKipje

Hartstikke mooi! :-)

Zie ik daar in het midden het zeeuws knoopje?

Die wil ik ook nog zo graag maar ik heb geen plek meer.

Da's wel balen als je een erg kleine “tuin” hebt

• kitty

Wat een heerlijk boeket Hinke! Een beetje in het klein doe ik het ook met de viooltjes, die nu in de potten gaan hangen samen met wat erysimum- en geraniumbloemetjes. Gr. Kitty

• luka

Wauw, wat een mooi boeket!

Heerlijk om dat te kunnen maken!

• Paulus

mooi boeketje, hier wil het ook maar niet regenen, alles is erg droog, de rozen vinden dat wel fijn geloof ik

• Hinke

Hoi allemaal:-)

Vannacht heeft het weer een beetje geregend, of het echt helpt voor de tuin? Och alle beetjes helpen zullen we maar denken.

Ook al heb je een grote(re) tuin, dan nog blijven er planten waar je plek voor wilt zoeken:-) en inderdaad zit er Astrantia en Nigella tussen:-)

En eigenlijk pluk ik nooit zoveel uit eigen tuin. Eens wat roosjes voor in een schaal maar ik moest nu opruimen en dan kan het net zo goed even in een vaas:-)

Hinke.