weervraag voor Margriet

• Viola

Margriet, afgelopen voorjaar zei jij een keer dat er over een dag of 10 (zoiets) een vorstdipje zou komen. Dat kwam ook inderdaad.

Op welke site(s) steek jij je (weer)licht op?

Ik bedoel dus een site waar je ver (10/12 dagen) in de toekomst kunt kijken wat het weer betreft.

Viola

• paula

www.buienradar.nl

Hier kun je twee weken vooruit kijken

Paula

• Margriet

Ja, daar kijk ik elke dag.

De voorspellingen op de korte termijn kloppen natuurlijk beter dan die 2-weekse termijn. Maar als ze vorst gaan voorspellen, hou ik het goed in de gaten. Ik ben er dan altijd op tijd bij. Ik kan niet de avond van tevoren even gaan slepen met planten en afdekken, dat is teveel. :-)

Wat ik ook fijn vind is dat ze de buien tot op het uur nauwkeurig voorspellen. (2 uur vooruit)

Gr. Margriet.

• maria

Als het van dat buiige weer is, kijk ik altijd even of ik nu met de hond ga wandelen of dat het beter is om een half uurtje te wachten.

De weersverwachtingen m.b.t. nachtvorst e.d. kun je ook goed op teletekst bekijken.

Maria

• Viola

Buienradar kende ik natuurlijk wel, maar ik heb nooit verder gekeken dan de buien!

Viola

• Viola

Buienradar kende ik natuurlijk wel, maar ik heb nooit verder gekeken dan de buien!

Viola

• Viola

En dat is dubbel ;-)