kon hem niet laten staan

• Peter

was vanmiddag even op de vrije markt, wil naar huis gaan kom buiten staat er iemand met wat planten en die planten keken me aan van neem me nou mee, ach voor 5 euro vooruit maar weer , weet niet wat voor een plant het is en hoelang hij het volhoud maar dat zien wel wel.

groetjes Peter………..

• jeanny

Het is een dubbel Vlijtig Liesje.

• Margriet

Ja, wilde ik net zeggen, een mooi gevuldbloemig vlijtig liesje. Ziet er prachtig uit!

(Kan ook goed in wat schaduw en maalt niet om sombere zomers)

Gr. Margriet.

• Viola

Inderdaad een mooie, Peter. Impatiens fiesta.

De bloemetjes smetten wel met regen maar die haal je er dan uit en hij bloeit de hele zomer, staat graag in de schaduw. Bij mij in potten tegen een noordmuur en

doet 't daar prima.

Viola

• Peter

hoi Jeanny en Magriet.

bedankt voor het andwoord, weten we dat ook weer, hoop dat hij het een paar maanden vol houd, ben niet zo goed in het goed houden van Vlijtige Liesjes, maar we zien wel.

groet Peter…………

• Peter

hoi Viola.

bedankt voor de tip, zet ik hem op een andere plaats, waar hij nu staat, staat hij bijna de hele dag in de zon.

groet Peter…….

• Margriet

Water geven en er van die lekkere Osmocote-korrels bijstoppen. Bloei gegarandeerd tot ver in sept. En met een beetje geluk tot in oktober. Uitgebloeide bloemetjes beetje weghalen.

• Hinke

En in de zon doet hij het ook wel hoor. Bij mij staan ze in de volle zon in pot (heb bijna nergens schaduw) en ze doen het prima:-) Ze hebben alleen veel water nodig.

Hinke.

• anja

hoi peter.

dat is inderdaad een hele mooie plant.

ben een beetje jaloers want ik heb alleen kleine plantjes.

moet geduld hebben weet ik wel.

geniet er maar van!

groetjes anja

• Paulus

hij's wél heel mooi hoor!