dag-tuin

• cowi

Misschien heb ik wel wat gemist maar van de week bedacht ik dat ik eigenlijk nog niets gelezen hebt om weer een dag bij elkaar te komen zoals verleden jaar bij Mike. Dat was toen bar gezellig.

Is het al geweest,gaat het niet door,komt het misschien nog????

Allemaal vragen wie weet het antwoord hierop.

groetjes cowi

• marja

Luut bood vorig jaar aan om het forum treffen bij haar te doen,op een zaterdag.

Maar verder is daar niet op in gegaan.Op zondag kon zij niet i.v.m.kerkdiensten.

Heb er verder ok niets meer over gehoord.

Wat denk je Luut,is er nog wat te regelen in september misschien?

;-)

GR Marja

• mw.lutetia

nee,bij mij zit dat er niet in en ik kan ook niet komen;ik heb na de heupoperatie de narigheid gekregen van heup uit de kom en hetherstel gaat maar heel langzaam.maar jullie:doen!luut

• jeltje

Sterkte en ik hoop dat het herstel spoedig zal zijn.

Wat betreft de open tuin , ik wil het liever niet in mijn tuin , zijn druk bezig met een verbouwing, maar heb er eventueel wel oren naar, gr Jeltje

• wil

Ik wilde je even sterkte wensen .

Heb al 2 mailtjes gestuurd maar die kwamen terug.

Vandaar maar even via dit prikbord

Hoop dat alles snel beter gaat.

Misschien kan je er volgend jaar weer bij zijn.

groetjes .

Wil.

Was een fijne ruildag bij jou.

denk er nog met plezier aan terug.

• cowi

Weten jullie wat meer???

• cowi

Mike ik was jou nog vergeten…. :z :z :z

• anneke Im

Cowi .Kijk eens op de site van Mike !!

Hij geeft a,sZondag opentuindag met mooie beelden en Margriet is er met wat planten .

Zou zo er naar toe willen maar helaas dat gaat nog niet .

volgend jaar beter.

groeten Anneke

• cowi

Hoi anneke,

Het zal het bekijken waard zijn a.s. zondag bij Mike. Verleden jaar hebben wij zelf kunnen zien hoe prachtig mooi en groot die tuin is van mike.

Maar ik bedoelde dus zo,n dag zoals we die hebben gehad verleden jaar bij Mike .Dat was zeer geslaagd.

Er was toen iemand die zich meteen aanmelde op dit forum om dit jaar bij haar in de tuin zoiets te organiseren. De naam weet ik niet meer.

Het maakt ook niet uit wie het doet.Ik was nieuwsgierig of dat dit jaar nog was doorgegaan.

groetjes, cowi 8-) 8-)

• Hinke

Het was inderdaad erg leuk vorig jaar, maar bij mij lukt het niet. Zelf nog veel (ver)bouw werkzaamheden te doen en in ieder geval 1 zoon helpen verhuizen en mogelijk 2. Dus voorlopig ben ik wel even bezig. Bovendien heb ik maar een klein tuintje:-)

Hinke.