En ik woon waarschijnlijk voor de meeste te ver weg. En met een tuin van ca 55 m2 waarvan de helft terras (ik heb wel nog een behoorlijke voortuin maar daar kunnen we ziet zitten:D) zie ik ook niet waar ik iedereen moet laten.
Paula
Hoi,
Na het lezen van de reacties tot nu toe kom ik tot de conclusie, dat er nog geen locatie is voor het forumtreffen van 2008. Wil me niet opdringen hoor, maar wat mij betreft, mag het ook dit jaar weer hier. Het was erg gezellig vorig jaar en iedereen had wel iets lekkers gebakken en gekookt en meegenomen, echt fantastisch. Het weer was toen wat buiig, dat was jammer, maar binnenshuis was het ook best uit te houden…
Dus, als niemand anders zich gaat aanbieden voor het treffen (Luut kan dus jammergenoeg niet), dan zou ik het wel leuk en gezellig vinden. Wel allemaal weer lekkere hartige taarten bakken en zo!!
En voor wie vorig jaar ook hier was, - de tuin is natuurlijk nog weer mooier en voller en anders. Bovendien heb ik me sufgekweekt met allemaal aparte planten, dus dat is misschien ook wel leuk. En Margriet neemt geheid weer bestellingen mee en laat een deel van haar bijzondere assortiment zien.(Heb nog niet met haar overlegt, maar Margriet kennende, vind ze dit een prima idee).
Laat maar weten of jullie er zin in hebben, dan maak ik er een apart inteken-item van en kunnen we op korte termijn een datum prikken…
Mike
Lijkt mij ook geweldig leuk!
Baalde vorig jaar al dat ik het gemist heb en Mike zijn tuin zou ik graag eens wilen bewonderen.
Zit alleen met vervoer, ik geloof niet dat mijn vriend mee wil helaas en al heb ik zelf het rijbewijs, zo'n eind durf ik niet.
Misschien als Martin ook zou gaan…wij wonen vlak bij elkaar.
Enne als Margriet komt met planten heb ik vast ook nog wel een bestellinkje voor haar.
Oh ja wat betreft de dag…ik moet zaterdags altijd werken dus ik heb liever de zondag.
Nou Mike, dat lijkt me gaaf als ik nog in de herkansing kan…. (vorig jaar moest ik op het laatst helaas nog afzeggen).
Mijn voorkeur zou ook een zondag zijn.
Op ons volkstuincomplex (Rijswijk bij den Haag) kunnen we ook het verenigingsgebouw huren voor prive-dingen. Het lijkt me leuk om dat ook eens te kunnen doen voor een tuindag of ruildag, die ruimte lijkt me heel geschikt en er zijn uiteraard een hoop leuke tuinen in de buurt.
Wat mij betreft komt het dit seizoen nog niet uit, maar misschien wat voor volgend jaar of zo?
Olga
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?