Romke van de Kaa

• Margriet

Vanavond ben ik voor het eerst naar een lezing van Romke van de Kaa geweest.

Mensen die mij al wat langer kennen weten dat ik Romke erg hoog heb. Ik geloof dat we op ongeveer dezelfde lijn denken en tuinieren.

Wat was het leuk! Zijn lezingen zijn echt humoristisch. Heerlijk om te horen, leuk publiek en mooie of in ieder geval ( :-) ) heel verduidelijkende dia's.

Ik kan iedere tuinliefhebber aanraden om eens een boekje van Romke te lenen van de bieb. Hij is nuchter en lyrisch, streng en vrolijk, spottend en meelevend.

Gewoon ècht leuk! Of een lezing bijwonen, hou je plaatselijke krant in de gaten.

Het kan voor een beginnend tuinder misschien soms wat technisch zijn. Maar als je de planten kent en kweekt lig je gewoon helemaal in een deuk.

Tuinhumor. :D

Gr. Margriet.

• paula

In de plaatselijke krant schrijft hij ook elke zaterdag een stukje. Heel leuk en vaak verhelderend. Vooral als hij zijn gal spuit over die kiezeltuinen. Volgens mij is hij daar geen fan van. :D:D;);)

Paula

• Hinke

Had je dit niet gelezen?:-) Een lezing lijkt me ook erg leuk, tenminste de manier waarop hij schrijft en met zijn tuin (vak) bezig is spreekt mij wel aan.

Hinke.

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=60&i=141214&t=141214

• maria

Ik vind zijn boekjes ook wel leuk.Mar omdat je hem in ieder tuinblad en dagblad tegenkomt, begint hij me wel wat te vervelen.

Maria

• Margriet

Ja, zijn boekjes heb ik allemaal. In oktober komt er een nieuwe uit, zo vertelde hij me.

Gr. Margriet.

• Margriet

Bij mij is het kopje altijd halfvol en nooit halfleeg. ;-)

• Viola

Die kiezeltuinen noemt hij kattenbaktuinen wat ik een prachtige vondst vind.

Hij is uberhaupt geen fan van tuintrends.

's Woensdagsmiddags heeft hij een vragenhalfuurtje op radio Gelderland. Ik luister daar vaak naar. Worden de meest uiteenlopende onderwerpen behandelt. Wat enorm veel kennis heeft die man in huis denk ik dan.

Viola

• elfje

Ik vind zijn boeken enzo altijd erg leuk!Overigens ben ik het niet altijd met hem eens,zo schreef hij ergens dat de roos New Dawn niet geurt…..terwijl de mijne toch werkelijk heerlijk ruikt!

• Hinke

Mijn New Dawn bloeit momenteel uitbundig maar ik ruik hem niet, pas als ik mijn neus in een roos steek ruik ik hem, dus misschien heeft Romke dat ook:-)

Hinke.

• elfje

Ja,maar dat is toch wat anders dan een niet geurende roos,vindt je niet?

Groetjes,Yvonne