bijeenkomst forumleden

• Mike

Hoi,

Gezien jullie enthousiaste reacties op het idee, om ook dit jaar weer in Warmenhuizen bijeen te komen als leden van het prikbord, is het nu misschien zaak om een datum te prikken.

Van mij mag het op korte termijn ook wel hoor. In juli ergens en anders begin september. Maakt mij niet uit. In augustus zijn de meesten waarschijnlijk op vakantie, dus dan maar niet.

Beschikbare zondagen in juli zijn: 6, 13 en 27 juli. Stel voor dat we de zondag kiezen, waarop de meesten kunnen. Mocht het een probleem worden ivm met vakantie oid, dan kan het dus ook in september nog.

Spreekt me zeer aan, dat iedereen weer lekker van alles wil bakken en meenemen. Dat was vorig jaar echt een feest. De hartige taarten, de salades, de soep enz., - we smulden erop los!

Hoor het wel,

Mike

• Margriet

Voor mij komt het eind juli of in september het beste uit. Midden juli zijn we op vakantie.

• anneke Im

Ik stel voor in September dan is iedereen terug van vacantie en dan hoop ik er ook bij te kunnen zijn. Anneke

• Mike

Ok, juli is te kortdag, denk ik, voor de meesten. Dus dan maar in september. Heb dan slechts 2 data beschikbaar. Of op zondag, 7 sep. of op zondag, 21 sep.

Zelf voel ik het meest voor 7 september eigenlijk.

Wie kan dan wel en wie niet??

Een grote opkomst zou ik natuurlijk leuk vinden en begin september is de tuin nog erg mooi.

Zullen we 7 september maar gewoon prikken?!

Mike

• Mike

PS:

M'n mailadres weten jullie wel te vinden, denk ik (via de info achter mn naam naar mn website en daar is een mailknop).

Svp aanmelden, als je al zeker weet dat je dan kunt en wilt komen. Het exacte adres mail ik je dan even terug. Vermeld in je mail ook even, wat je gaat/wilt bakken/koken/meenemen. Hartige taarten gaan er altijd in, haha. Felice maakt er in ieder geval al twee (hopelijk net zo lekker als vorige keer). Maar bij een grote opkomst zijn wel meer hartige taarten nodig.

Ook altijd lekker als iemand gehaktballetjes (van vlees of vegetarisch of allebei) wil maken met een pindasaus. En misschien wat lekkere, ongewone mediterrane hapjes of zo, mmmh. Er was ook al een aanbod van lekker vers brood of iets in die richting. Samen met een soep is dat misschien ook lekker en leuk. Ik zal in ieder geval voor de verschillende dranken zorgen en wat knabbelddingen.

Ben benieuwd, wat jullie allemaal aan lekkers willen en kunnen maken en meenemen. Als het net zo gevarieerd en lekker is als vorig jaar, dan zitten we goed met zn allen…

Vanaf midden augustus zal ik de oproep voor het forumtreffen opnieuw plaatsen en ik hoop dat de webmaster deze dan weer ‘sticky’ gaat maken, zodat 'ie tot begin september bovenaan blijft staan. Is vorig jaar ook prima gegaan op die manier…

Mike

• cowi

Mike je voorstel is in goede aarde gevallen. Ik lees nu dat 7 sept. het eerst in beeld komt. Dat is nou heel jammer want voor die datum heb ik al een afspraak,die ik onmogelijk af kan zeggen.

Misschien wordt het een andere datum,ik wacht het af.

allemaal de groetjes en een fijn week-end. cowi

• Margriet

Puik plan. :-) M.

• Olga

Jammer genoeg gaan wij doorgaans juist in september op vakantie. Onze plannen liggen nog niet vast. Als het 7 september wordt (itt de 21e) gok ik dat ik de grootste kans heb er bij te kunnen zijn! Ben niet zo'n bak of kookheld, maar er is tegen die tijd vast wel iets wat ik toch mee kan nemen…

Olga

• carla

Hoi Mike,

Wat lief dat jij het weer wilt organiseren. Heb er helemaal zin in hoor, was zo leuk vorig jaar.

De datum maakt voor mij niet zo uit want kan waarschijnlijk toch niet op vakantie.

Ik heb de 7e september wel wat maar denk dat ik het wel kan combineren.

Ga nu even denken wat ik zal gaan maken.

Mijn dochter maakt altijd gevulde eieren voor op school en die zijn altijd zo op maar dat is een beetje lastig meenemen…………

He lekker om naar toe te leven…….

Groetjes,

Carla

• de Haan

Op 7 september komt mij goed uit.