Hagelbui

• paula

Snik!! Ik kan wel janken. Was ik van de week nog zo trots op mijn Petunia (zie het bericht over Buxuxmest) en moet je hem nu zien na een fikse hagelbui!!! Er is bijna niks meer van over

• M.Kaus

Paula ik snik met je mee .Hier ligt ook alles plat.het was een enorm nood weer .De putdeksels sloegen uit de grond.Morgen puin ruimen.Groetjes Marian uit een verregend Voerendaal.

• M.Kaus

Ben trouwens heel benieuw hoe het in de rest van het land met de tuinen is gegaan

• Martin

Sterkte met het opruimen ed. van de tuin.

Hier in het noorden de gehele dag droog geweest. (Drachten)

Wel een harde wind.

Groetjes Martin

• frouwk

Hier in Groningen zijn we een uur bezig geweest met sproeien, er is geen drup gevallen en alles is vreselijk droog. Alleen donderdag een buitje gehad.

• Olga

Sterkte met de troep en hopelijk knappen de plantjes nog een beetje op!

Hier in Rijswijk (bij den haag) was het kurkdroog, warm, zonnig, maar wel harde wind. Er woei van alles om, maar bij mij tot nog toe geen schade.

Olga

• judith

Hier in Schiedam ook gortdroog..Vanmorgen water gegeven want met die wind gaat het hard. Wel een beetje verbrand vanmiddag ..dat heb je dus niet door met veel wind.

• Viola

Bij een familielid in Oosterbeek is er weinig meer over van de Annabellen door

de bevroren “pingpongballen”. Verder in hun tuin weinig schade, wel deukjes in het dak van de auto.

Viola

• carla

Hier in de Zaanstreek, NH de hele dag droog, warm en heel arde wind.

Zag al een flinke tak naast een boom liggen.

Mijn hanging baskets dansen in de rondte maar geen regen dus maar weer gesproeid.

Carla

• mw.lutetia

in culemborg tussen 13.30 en 14.00 uur onweer op afstand en een flinke plensbui;harde wind,maar geen schade.luut