Hagelbui

• maria

Hier staat de hele dag de pomp aan, het gras groeit niet.Gister zijn de buxushagen gesnoeid en de hovenier zei, dat hij andere jaren zeker driemaal zo veel blad er af snoeide.Kwam door de droogte dacht hij.

Maar Bobby James is overweldigend en geurt zoals gen enkele andere man geurt.:) Het is een heel goed rozenjaar.Dat zag ik gister in Bingerden ook.Het was weer geweldig, wat een kwekerijweelde!

Maria

• anneke Im

Maria ik heb nog aan je gedacht ,zal ze nog naar Bingerden gaan ,voor tuinliefhebbers toch geweldig met al die kweekers

Ben er heel wat keren geweest .ging altijd met mijn broer die nu is overleden .genoten er altijd daar . Anneke

• maria

Dat is een verdrietige reden, waarom je niet bent geweest, Anneke

Het wordt voor mij eigenlijk wel erg vermoeiend, zo ver weg op één dag heen en terug.Maar ik heb gelukkig een goede vriendin die me rijdt en daar zelf ook erg geniet.En vorig jaar heb ik er een heel functioneel aluminium stoeltje gekocht.Dus als mijn vriedin wat lang ergens blijft, kan ik overal zó gaan zitten, ideaal!!

Maria

• Brigitte Verkuijl

Jee zeg Paula, dat was mijn topic, wat erg zeg :( helemaal gehavend. Ik hoop dat die goede bemesting van je wonderen doet en snel weer nieuwe scheuten voortbrengt. Echt zonde is dit..

• Brigitte Verkuijl

o ja hier in hengelo heeft het mega gewaaid en hard geregend en flink geonweerd. Meer mega rommel dan wat anders. Maar die regen echt hard en flink, gelukkig geen hagel al hoewel mijn buurman die zijn zoon van kamp op haalde in Duitsland, ter hoogte van Oldenzaal ook enorme hagel heeft gehad en bijna moest stoppen omdat het rijden over de snelweg niet meer ging.

• janet

ooh wat naar zeg zo'n hagelbui, hier in lelystad veel wind, schommelbank 2 meter verschoven maar geen drupje regen. ik heb een paar jaar geleden in almere zo'n hagelbui meegemaakt, t water (ik had een waterwoning) steeg in 15 minuten zo'n 40 cm, de hagel kwam mn garage bijna in en de hele tuin was winterklaar geworden alles kaal. ik ben dagen bezig geweest om de puinhoop te ruimen dus ik kan me indenken wat je nu doormaakt. ik hoop voor je dat het nog wat hersteld. veel succes ermee

• harro

hier in wijchen wel veel wind, ff heeft het geregend, de onweer trok wel over, maar we hebben de hele dag lekker buiten gezeten, zeker tot 9 uur s,avonds.

was genieten hoor

• greet

wat een weersverschillen heb je toch in dit kleine landje.

ik heb gisteren de hele dag in de zon in de tuin gezeten en gewerkt.

en inderdaad zonde van de planten met een hagelbui.

er was hier ook regen,onweer,hagel en wind voorspelt.

maar een beetje winderig was het dan wel verder heerlijk weer.

ik was zaterdag al gaan bbqen omdat zondag toch een beetje onzeker was.

maar ik moet vanavond hoognodig weer sproeien want met die wind droogt het snel uit.

groetjes greet

• aatje

nou paula gelukkig hebben we de foto's nog…………………..zal ik maar zeggen.

had vlak voor de buien hier vielen, nog aan iemand de foto van je mooie plant laten zien.

Wij wonen in de buurt van Arnhem, hebben flinke hagel gehad, wel zo groot als suikerklontjes, gelukkig niet die pingpongballen die daar vielen.

De schade aan t groen viel gelukkig nog mee, ik hoop dat de plant bij jouw nog weer bijtrekt en dat je dan weer een foto plaatst.

gr.

• marja

Arme Paula,hij was zo mooi.

Maar de zomer is nog lang en misschien trekt hij het weer.

Hier in Vleuten geen drup gehad,moest nog sproeien.Wel veel wind.

Gr Marja