poep van katten

• carolina

had een vraag.

heb regelmatig katten in mijn tuin,en die poepen dus ook in mijn tuin,en dat ruikt niet altijd even prettig,heeft er iemand een tip over wat ik op mijn aarde kan strooien zodat het wat minder stinkt?.

wil wel even zeggen dat ik dol op katten ben hoor.

• paula

Grond of zand. Eigenlijk zou de kat dat zelf moeten doen. Maar soms zijn ze wat lui uitgevallen.:):D

Paula

• anja

hoi carolina.

heel makkelijk . kleine blikjes en dan kleine gaatjes prikken onderaan niet in de bodem maar net eronder . verse knoflook schillen en er onder leggen ,dat is als het regent het effect gelijk weg is. helpt ook als je last hebt met honden die op de stoep poepen.je moet wel om de drie dagen vernieuwen. Succes er mee .

ik heb er succes mee gehad .

gr. anja

• Kees

Toen mijn pleegmoeder nog een tuin had kwamen er ook katten poepen en

wat mij toen opviel was het feit dat ze eerst een kuiltje met hun voorpoten groeven

daarna gingen poepen en met hun achterpoten het kuiltje weer dicht gooiden.

maar ja of ze dat nu nog doen? er is veel verandert in de wereld dus dat misschien ook wel.

Kees.

• Katinka

Katten doen dat nog steeds, dat ondergraven (meestal ook weer met de voorpoten ;)), maar soms laten ze het expres liggen ‘geuren’ voor de buurkatten. Katten graven meestal op droge plekjes. Laten liggen en ondergraven is een goede methode omdat ze nooit weer op hetzelfde plekje gaan zitten, dat vinden ze zelf ook vies. Ruim jij het op, dan zitten ze de volgende dag weer op hetzelfde plekje.

• Mike

Laten liggen is idd de beste remedie. Stinkt wel even, maar na een paar dagen is het opgedroogd en geurloos (voor ons, maar niet voor katten), maar weerhoudt andere kakkatten een tijdje…

Mike

• karin

katten houden helemaal niet van koffiedrap!!!

gewoon lekker uitspreiden en strooien

• A.S.

je wordt er letterlijk “schijtziek van” die kattenstront in de tuin

…..maar 't is niet anders……………