Mooi, maar wat is het?

• Greet

Deze prachtige bloem zag ik bloeien (bloembol!), weet iemand wat het is…bedankt hoor!

eeehhhh hoe moet ik een foto toevoegen…help

• Katinka

Hoe dat moet, staat bij de FAQ op deze pagina:

"Kan ik plaatjes in mijn berichtje plaatsen?

Op sommige prikborden kun je afbeeldingen plaatsen. Daarvoor moet je een klein stukje code (HTML) gebruiken. Plaatjes kunnen niet ge-upload worden. Ze moeten dus ergens anders op Internet aanwezig zijn.

Als je bijvoorbeeld opgeeft, krijg je het volgende te zien in je bericht:

"

• Katinka

oeps nu zie je alleen het plaatje, de code moet je dus even opzoeken bij de faq!!

• paula

Foto toevoegen doe je zó: Zorg dat de foto die je wilt plaatsen op je pc staat. Ga naar www.tinypic.com en upload je foto door op bladeren te klikken en dan op “upload” te klikken. Afhankelijk van de grootte (aantal pixels) duurt het even. Dan zie je je foto in het klein. Maak de URL met “IMG” ervoor blauw door te dubbelklikken. Dan met knippen en plakken hier plaatsen. Klaar!!! Let op: Je ziet je foto pas nadat je het bericht opnieuw hebt geopend.

Succes, Paula

• Greet

Greet schreef:

>

> Deze prachtige bloem zag ik bloeien (bloembol!), weet iemand

> wat het is…bedankt hoor!

>

> eeehhhh hoe moet ik een foto toevoegen…help

• Greet

Paula, ik had um op tinypic gezet maar wist vervolgens niet wat ik moest doen, het is nu gelukt!!! bedankt hoor!

• Greet

Greet schreef:

>

>

Greet schreef:

> >

> > Deze prachtige bloem zag ik bloeien (bloembol!), weet iemand

> > wat het is…bedankt hoor!

> >

• Olga

Crocosmia?

• Greet

Warempel; de crocosmia lucifer….geweldig! Die komen bij mij in de tuin, hartelijk bedankt voor iedereen die gereageerd heeft of meegedacht heeft.

• jeltje

crocosmea. kan zachte winters overleven. ik vind het een schitterende plant, heb deze niet als een bol gekocht maar als een plant, bloeit later en is een kleinere vorm. gr Jeltje