nog een collage om te bekijken

• Hibiscus

Na de collages en al de foto's werd ik helemaal enthousiast. Met mijn nieuwe fototoestel ter hand ben ik door de tuin gestruind waar op dit moment opvallend weinig wil bloeien. Teveel water gehad zo te zien. :-(

Bijgevoegd twee collages van mijn tuin. Hopelijk heb ik ze niet te groot gemaakt en kan iedereen ze goed zien.

• Hibiscus

Sorry, er ging iets fout. Ik kreeg een gekke pagina en klikte nog eens en nu staat het er twee keer.

• kuuk

Hallo Hibiscus,

Ik weet niet wat er fout ging maar bij mij krijg ik twee prachtige foto collage's te zien. Wat een mooie foto's en met dat bloeiende in je tuin valt het reuze mee zo te zien. Alleen wat is dat voor een engerd op de tweede foto tweede rij in 't midden. Een mooie foto maar is dat niet een leliehaantje. Ik kan het fout hebben hoor maar de foto is prachtig. Net als alles trouwens.

• Anly

Precies, niks aan t handje, prachtige foto's, ik wilde dat ik zoveel varieteit in de tuin had…

Groetjes

Anly

• paula

Niks mis mee Hibi. Mooie foto's. Maar even een andere vraag: "Hoe maak jij die collage? Maak je die eerst op je pc? En welk programma gebruik je dan daarvoor? Ik heb er ook een programma voor maar die legt de foto's min of meer óp elkaar en niet zo leuk náást elkaar.

Paula

• anneke Im

heel mooi en heel veel variatie van bloemen .

ik wil dat ook wel eens weten van die collage?

anneke

• Plantadvies

Kijk vooral de laatste foto sessie is bespeeld met licht. Mooi.

Plantadvies

• Annemarie

Hallo Paula,

vorige week heb ik zo'n collage op het PB gezet, en ik doe het met Picasa, gaat perfect. Je hebt een keuze tussen 3 verschillende “modellen”dacht ik en een daarvan is deze met zo'n 9 foto's.

Groetjes Annemarie.

• paula

Hallo Annemarie. Ik heb Picasa ook en had ook een collage gemaakt maar shijnbaar niet verder gekeken dan mijn neus lang is. :D Ga het ook eens porberen.

Dank je.

Paula

• Katinka

Wat zijn jouw druiven al groot zeg! Bij mij zijn het nog kleine bolletjes…