lavendelboerderij

• anja

hoi magriet .

zal het weer proberen.

dankje wel dat je de foto's mooi vond.

groetjes anja

• anja

hoi het is weer gelukt!

even mijn nieuwe aanwinst laten zien.

daar zit ook een verhaal aan vast.

weet niet of ik dat kan vertellen want het heeft niets met bloemen en tuinen te maken .

maar ik moest hem even laten zien.

groetjes anja

• marja

Je maakt ons wel nieuwsgierig met je verhaal hoor Anja.*D

Dus komop,vertel….

Leuk Haardstoeltje,stond vroeger bij ons naast de kachel.

Gr Marja

• kuuk

De lavendelboerderij?? Dat moet wel in Stroe (op de Veluwe zo ongeveer tussen Barneveld en Apeldoorn) zijn. Leuk. Ze zijn vorig jaar pas gestart maar het schijnt een behoorlijk succes te zijn. Niet groot maar wel leuk. En ze hebben een eigen web-site. Dus even zoeken.

Voor verdere belangstellenden er is nog veel meer in deze buurt. b.v. de Passieflorahoeve (tevens vlindertuin) in Harskamp en natuurlijk niet vergeten De Hessenhof in Lunteren/Ede. De Boschhoeve in Wolfheze. En op dit moment de Triniale (of zo) in Apeldoorn!

Kortom: maak er maar een leuk zomeruitje van!!

• luka

Ohhh, leuke stoel!

Mijn oma had hem ook altijd staan, nog steeds triouwens.

Als ik bij mijn oma kwam zat ik altijd in die stoel.

Leuke foto's.

• harro

lijkt me erg leuk, en niet ver bij me vandaan.

heb het ff opgezocht, hier de site

http://www.lavendelboerderij.com/

• paula

Had vanmiddag je reactie nog gelezen voor de webmaster het bericht verwijderde. Ik weet al niet meer waar het over ging (het was reclame)

Ja, het was erg leuk vanmorgen!! Heb me goed vermaakt. Niet veel gekocht!! Omdat kweker Marni's zowat bij mij om de hoek ligt en ik dan niet hoef te sjouwen ermee heb ik besloten volgende week langs te gaan voor de planten die ik graag wilde.Bij de kweker die ze anbood (Thalictrum dipterocarpum) waren ze s'ochtends om half 11 al uitverkocht maar ik weet zeker dat Marni ze nog wel heeft. De plantjes die ik wel gekocht heb (een vetplant, weet helaas geen naam) waren lekker klein, dus die mochten gelijk mee.:D En ik heb nog wat sfeerdingetjes gekocht voor de tuin.

Al met al, een geslaagde dag

Paula