hoi magriet .
zal het weer proberen.
dankje wel dat je de foto's mooi vond.
groetjes anja
De lavendelboerderij?? Dat moet wel in Stroe (op de Veluwe zo ongeveer tussen Barneveld en Apeldoorn) zijn. Leuk. Ze zijn vorig jaar pas gestart maar het schijnt een behoorlijk succes te zijn. Niet groot maar wel leuk. En ze hebben een eigen web-site. Dus even zoeken.
Voor verdere belangstellenden er is nog veel meer in deze buurt. b.v. de Passieflorahoeve (tevens vlindertuin) in Harskamp en natuurlijk niet vergeten De Hessenhof in Lunteren/Ede. De Boschhoeve in Wolfheze. En op dit moment de Triniale (of zo) in Apeldoorn!
Kortom: maak er maar een leuk zomeruitje van!!
Had vanmiddag je reactie nog gelezen voor de webmaster het bericht verwijderde. Ik weet al niet meer waar het over ging (het was reclame)
Ja, het was erg leuk vanmorgen!! Heb me goed vermaakt. Niet veel gekocht!! Omdat kweker Marni's zowat bij mij om de hoek ligt en ik dan niet hoef te sjouwen ermee heb ik besloten volgende week langs te gaan voor de planten die ik graag wilde.Bij de kweker die ze anbood (Thalictrum dipterocarpum) waren ze s'ochtends om half 11 al uitverkocht maar ik weet zeker dat Marni ze nog wel heeft. De plantjes die ik wel gekocht heb (een vetplant, weet helaas geen naam) waren lekker klein, dus die mochten gelijk mee. En ik heb nog wat sfeerdingetjes gekocht voor de tuin.
Al met al, een geslaagde dag
Paula
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?