groenmarkt

• Martin

Goedemorgen,

Ga zo naar de groenmarkt in het Rosarium in Winschoten.

Ben benieuwd, het schijnt heel mooi te zijn met al die rozen.

Er staan ongeveer 50 kramen met vanalles op tuingebied.

En het is nu heerlijk weer om daar rond te wandelen.

Tuingroet, Martin

• Martin

hier dus ook twee keer geplaatst.

• luka

Veel plezier daar!

• paula

En ik ga morgen naar de Botanische tuin in Kerkrade. Veel kwekers zullen daar zijn met niet alledaagse planten. Dit is de eerste keer da ik ga.. Ben erg benieuwd. Fijn weekend allemaal. :):)

Paula

• ann

Ik ben daar ook als eens geweest Paula. Er stonden toen veel kraampjes met veel aparte soorten planten maar op dat moment waren ze een gedeelte van de tuin aan het renoveren. Het zal nu wel allemaal weer in orde zijn ik wens je een fijne dag.

Ann

• anja

hoi paula

wou je even een prettige dag toewensen.

groetjes anja

ps. ik mis de poes wel hoor! en nog bedankt voor je reactie toen als ik het nog niet gedaan had.

• paula

Dank je Anja en Ann!!

En ja, Anja, je hebt me bedankt maar dat was echt niet nodig, ik begrijp precies wat je voelt.

Liefs, Paula

• marian k

Hallo Paula . Hopenlijk heb je een leuke dag gehad in de Botanische tuin .Ik ben er al een paar keer geweest en altijd leuke plantjes kunnen kopen.Dit jaar jammer genoeg niet omdat mijn man verjaardag had.Ben eigenlijk wel benieuwd of je nog wat gekocht hebt ,Groetjes Marian

• paula

We waren er al vroeg (half 11, ging om 10 uur open) en toch misgegrepen!! Ik zag verschillende mensen lopen met een plant die ik op het oog had maar, helaas, uitverkocht!!!! Volgende week ga ik maar eens bij Marni's kijken. Misschien heeft die hem ook in zijn assortiment. Je kunt daar in de tuin ook leuke ideeën opdoen. Verder heb ik een paar kleine vetplanten gekocht, helaas zonder naam. En van de kwekerij Kasteel Amstenrade een paar leuke dingen om het terras wat op te vrolijken.

Tegen de tijd dat we weer gingen (ca 12 uur) kon je zowat over de hoofden lopen en dat was eigenlijk niet leuk meer. Gelukkig hadden we toen de meeste kramen wel gehad.

Paula

• marian k

Oke Paula. Weet ik weer genoeg .Groetjes Marian