Hallo,
Kan iemand mij vertellen of ik van Hemerocallis ook zaden kan winnen? Ik heb dit jaar voor het eerst 2 planten in de border staan en vroeg mij af of die mij ook zaden gaan geven.
Alvast bedankt en een fijn weekend iedereen.
Groetjes, Astrid
Hemerocallis kun je goed delen, dan krijg je precies dezelfde plant weer, maar misschien hou je van verrassingen? Ik vind het wel een goed idee om te gaan zaaien, ik ga het ook eens proberen. Gezien het aantal variëteiten zal het vast niet moeilijk zijn, hoop ik dan maar. Ik heb zo'n ‘dubbele’ bloem, ik hoop dat die ook goed zaad zetten.
Ik heb net vandaag in Veenendaal bij Spitsbergen - Willemsen (wat stond het er allemaal mooi bij daar!) weer een paar nieuwe gehaald voor de nieuwe tuin van mijn broer. Die gaan we in de herfstvakantie pas inplanten, maar ik ben nu al planten voor hem aan het verzamelen. Heb ik de voorpret, want ik heb ze voor het raam gezet, kan ik er steeds naar kijken .
Hallo Katinka en Luut,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik zag nu dat de uitgebloeide bloemen van de plant waren gevallen. Ik zal van de week eens kijken of ik iets van zaden kan ontdekken (ik heb nl. geen idee of ik die nog kan achterhalen).
En als ik geen zaden kan vinden, dan lijkt mij dat delen wel wat, ik hou wel van verrassingen.
Groetjes, Astrid
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?