fleurig

• Fred

Goedemorgen, geacht forum,

Gaat er vandaag iemand naar kasteel de Haar voor fleurig 08? Ik ben benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn. Ik kan pas donderdag een dagje vrijmaken om er te gaan kijken, maar ik ben nu al nieuwsgierig en op de website wordt ik niet veel wijzer, beetje algemeen verhaal daar, en ik kon ook geen deelnemerslijst vinden in de gauwigheid.

Fred.

• Viola

Als je op de site op informatie klikt kun je de deelnemers wel vinden Fred.

Het valt mij op dat er weinig bekende namen op staan maar het zou best kunnen dat “het neusje van de zalm” daar aanwezig is. Zo goed bekend ben ik nou ook weer niet in het wereldje.;-)

De eerste jaren ging ik altijd omdat het in de buurt was. Vond het altijd een prachtig uitje. Sinds Fleurig op Haarzuilen gehouden wordt ben ik er pas een keer geweest.

Veel plezier donderdag, hopelijk is het droog . Viola

• Fred

Ha, V., dank je wel. Kzal er op tijd zijn want het is nogal de moeite zo te zien.

Fred.

• Marie

Ben er vandaag geweest lekker vroeg voor de drukte.

'T was weer leuk, hoop snuizerijen, brocante, jams, kazen, mosterd je kent het wel maar ook bijzondere planten. Staat een stand met 1000 verschillende hosta's.

Het was een heerlijke zonnige dag in een mooie omgeving maar het zijn vaak de zelfde stands. Het is maar net wat je zoekt.

Veel plezier donderdag.