Landschappelijke Tuin

• marja

Hallo allemaal,

wil even iets bijzonders doorgeven.

Ben in een prachtige landschappelijke open tuin geweest.

Oorspronkelijk was het een boeren bedrijf waar koeien in het land liepen.

Eigenaren hebben er iets moois van gemaakt. www.hetlandje.nl in Eemnes.

Veel groen plezier.

Gr Marja

• kitty

't Is werkelijk ongelooflijk Marja, wàt een ruimte en wàt een werk hebben die mensen verzet! Het ziet er echt schitterend uit.

Moet heerlijk zijn geweest om daar doorheen te lopen. Ik zal het ook onthouden.

Gr. Kitty

• Hinke

Leuk, ben laatst nog door Eemnes gereden en heb het niet gezien, wel de theetuin maar daar is het altijd zo druk. Maar ik ben bijna elk weekend daar in de buurt dus als ik tijd heb ga ik eens kijken.

Hinke.

• Nina

Leuk als je van veel poespas in de tuin houdt. (over smaak valt nu eenmaal niet te twisten) Ben er vorig jaar geweest en het, in mijn ogen, mooiste deel van de tuin werd in de rondleiding bijna overgeslagen. De eerst aangelegde bloemenborder. De aandacht was volledig gericht op alle opleuk zaken die er aangelegd zijn.Persoonlijk gruwel ik van al die opsmuk maar het enthousiasme van de eigenaresse en de wijdse uitzichten maakte veel goed.

Nina

• Hinke

Op de plaatjes vond ik het er inderdaad erg druk uitzien, maar ben er nog niet geweest en ik dacht dat valt misschien in het echt wel mee. Maar mocht ik een keer in de buurt zijn dan kan ik altijd een keer gaan kijken, al hoef ik er voor het uitzicht niet naar toe, dat heb ik thuis wel:-):-)

Hinke.